Friday , October 20 2017
Home / World / जापान:समुंद्री तूफ़ान ओकीनावा से टकरा गयाया

जापान:समुंद्री तूफ़ान ओकीनावा से टकरा गयाया

जापान में एक ताक़तवर तूफ़ान की आमद पर जज़ाइर ओकीनावा की आबादी में से लाखों अफ़राद को महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़िल होने के लिए कहा गया है। समुंद्री तूफ़ान नागौरी मंगल को ओकीनावा के जुनूबी जज़ाइर से गुज़र रहा है और इस दौरान इलाक़े में तेज़

जापान में एक ताक़तवर तूफ़ान की आमद पर जज़ाइर ओकीनावा की आबादी में से लाखों अफ़राद को महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़िल होने के लिए कहा गया है। समुंद्री तूफ़ान नागौरी मंगल को ओकीनावा के जुनूबी जज़ाइर से गुज़र रहा है और इस दौरान इलाक़े में तेज़ हवाएं चली हैं और मूसलाधार बारिश हुई है।
तूफ़ान की वजह से इलाक़े में परवाज़ें मुअत्तल कर दी गई हैं और स्कूल बंद हैं।

मुक़ामी टेलीविज़न पर दिखाए गए मनाज़िर में कई दरख़्त उखड़े हुए देखे जा सकते हैं। जापानी महकमा मौसमियात का कहना है कि समुंद्री तूफ़ान के दौरान हवा की रफ़्तार 252 किलोमीटर फ़ी घंटा तक पहुंच सकती है और समुंद्र में 14 मीटर तक बुलंद लहरें उठींगी।

ओकीनावा में पुलिस का कहना है कि अब तक तूफ़ान की वजह से पेश आने वाले वाक़ियात में 83 साला ख़ातून समेत तीन अफ़राद ज़ख़्मी हुए हैं जबकि एक 62 साला मछेरा लापता है।

ताहम अब भी इस में नमी भरे बादलों की बहुत बड़ी तादाद मौजूद है जो तूफ़ानी बारिश और इस के नतीजे में सैलाब और मिट्टी के तूदे गिरने के वाक़ियात पेश आ सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT