Wednesday , October 18 2017
Home / Business / जायदाद टैक्स में पाँच गुना इज़ाफ़ा से अवाम परेशान

जायदाद टैक्स में पाँच गुना इज़ाफ़ा से अवाम परेशान

हैदराबाद 22 दिसंबर ( सियासत न्यूज़ ) प्रॉपर्टी टैक्स की रक़म में चार गुना इज़ाफ़ा के बाइस दोनों शहरों के मुतवस्सित तबक़ा के मकीनों को काफ़ी परेशानी होगई है । 100 गज़ पर मुश्तमिल मकान के लिए 300 रुपय हर छः माह के लिए बिलदी टैक्स वसूल किय

हैदराबाद 22 दिसंबर ( सियासत न्यूज़ ) प्रॉपर्टी टैक्स की रक़म में चार गुना इज़ाफ़ा के बाइस दोनों शहरों के मुतवस्सित तबक़ा के मकीनों को काफ़ी परेशानी होगई है । 100 गज़ पर मुश्तमिल मकान के लिए 300 रुपय हर छः माह के लिए बिलदी टैक्स वसूल किया जाता था लेकिन अब 100 गज़ पर मुश्तमिल मकान का प्रॉपर्टी टैक्स हज़ारों रुपय डाला जा रहा है जिस की वजह से गरीब अवाम को काफ़ी मुश्किलात का सामना है ।

ग्रेटर हैदराबाद की तशकील के बाद रिहायशी इलाक़ों के प्रॉपर्टी टैक्स में बड़े पैमाने पर इज़ाफ़ा हुआ है । वाज़ेह हो कि ग्रेटर हैदराबाद की तशकील से शहर हैदराबाद की तरक़्क़ी में कोई नुमायां तबदीली नहीं हुई है । सड़कें नाक़िस , डरेंज निज़ाम मुतास्सिर आलूदा पीने का पानी बार बार बर्क़ी कटौती से अवाम मसाइल का शिकार हैं लेकिन प्रॉपर्टी टैक्स में इज़ाफ़ा ने गरीब अवाम की कमर तोड़ दी है । ए सी सी और आर सी सी दो फुंग के मकान के लिए जो टैक्स हासिल किया जाता है इस में कोई फ़र्क़ नहीं है यहां ये बात काबिल-ए-ज़िकर है कि बिलदिया अपनी आमदनी में इज़ाफ़ा करने के लिए गरीब अवाम पर टैक्स का बोझआइद कररहा है ।

महंगाई , स्कूल फीस , वाटर बिल , बर्क़ी बिल , टेलीफोन बिल के इलावाअवाम को कई मसाइल दरपेश हैं । ग्रेटर हैदराबाद के ज़राए ने बताया कि ग्रेटर हैदराबाद की तशकील के बाद प्रॉपर्टी टैक्स में इज़ाफ़ा किया गया है । 300 रुपय टैक्स को बढ़ाकर 1660 रुपय कर दिया गया है । ये रिहायशी मकान का टैक्स है इस के इलावा पाश इलाक़ों के टैक्स अलग हैं बिलदी टैक्स हर छः माह में वसूल किया जाता है बाअज़ लोग सालाना अदा करते हैं लेकिन टैक्स की रक़म में इज़ाफ़ा गरीब अवाम के लिए परेशान कुन बात है ।।

TOPPOPULARRECENT