Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / जारीया साल 600 आज़मीने हज्ज को मक्का मुकर्रमा के रुबात में क़ियाम की सहूलत

जारीया साल 600 आज़मीने हज्ज को मक्का मुकर्रमा के रुबात में क़ियाम की सहूलत

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि मक्का मुकर्रमा में हैदराबादी रुबात में जारीया साल 600 आज़मीन के क़ियाम को यक़ीनी बनाया जाएगा। उन्होंने कहा कि इस सिलसिले में नाज़िर रुबात और निज़ाम औक़ाफ़ कमेटी के ज़िम्मेदारों

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि मक्का मुकर्रमा में हैदराबादी रुबात में जारीया साल 600 आज़मीन के क़ियाम को यक़ीनी बनाया जाएगा। उन्होंने कहा कि इस सिलसिले में नाज़िर रुबात और निज़ाम औक़ाफ़ कमेटी के ज़िम्मेदारों से मुज़ाकरात के ज़रीये तनाजे का हल तलाश किया जाएगा।

अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि पिछ्ले दो बरसों से हैदराबादी रुबात में आज़मीने हज्ज का क़ियाम मुम्किन ना होसका। ताहम हुकूमत जारीया साल 600 आज़मीन के क़ियाम के लिए कोशिश करेगी। उन्होंने कहा कि औक़ाफ़ कमेटी और नाज़िर रुबात में आज़मीने हज्ज के चुनाव के मसले पर तनाज़ा है जिस की बहुत जल्द यकसूई करली जाएगी। उन्होंने कहा कि तेलंगाना हुकूमत चाहती हैके रियासत के तमाम आज़मीन के लिए रुबात में क़ियाम की सहूलत मौजूद रहे ताके आज़मीन पर माली बोझ कम किया जा सके। उन्होंने कहा कि सऊदी अरब में कई इमारतों को मुनहदिम कर दिया गया जिस का मुआवज़ा हुकूमत सऊदी अरब के पास महफ़ूज़ है।

तेलंगाना हुकूमत इस बात की कोशिश करेगी कि इस रक़म के बजाये तेलंगाना के आज़मीन के लिए रुबात क़ायम की जाये। उन्होंने कहा कि हालिया दौरा सऊदी अरब के मौके पर रुबात के मसले को हल करने में पेशरफ़त हुई है।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि मुस्लिम क़ाइदीन और ज़िम्मेदारों से मुशावरत के बाद शहर के किसी मौज़ूं मुक़ाम पर हज हाउज़ तामीर किया जाएगा। चीफ़ मिनिस्टर की तरफ से पहाड़ी शरीफ़ में बैन-उल-अक़वामी मयार का हज हाउज़ तामीर करने से मुताल्लिक़ एलान के पस-ए-मंज़र में पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि साबिक़ में पहाड़ी में हज हाउज़ की तामीर की तजवीज़ की मुख़ालिफ़त की गई थी। इस बार हुकूमत मुस्लिम क़ाइदीन से मुशावरत के ज़रीये हज हाउज़ के मुक़ाम का ताय्युन करेगी।

TOPPOPULARRECENT