Sunday , October 22 2017
Home / Business / जिंदल के ख़िलाफ़ एफ़ आई आर दर्ज करने के लिए दरख़ास्त पर अदालती हुक्म बरअक्स

जिंदल के ख़िलाफ़ एफ़ आई आर दर्ज करने के लिए दरख़ास्त पर अदालती हुक्म बरअक्स

नई दिल्ली, 15 जनवरी ( पी टी आई )दिल्ली की एक अदालत ने 16 जनवरी के अपने हुक्मनामा को बरअक्स कर दिया जो ज़ी न्यूज़ की दरख़ास्त पर जारी किया गया था । ज़ी न्यूज़ ने कांग्रेस के रुकन पार्लीमेंट नवीन जिंदल के ख़िलाफ़ एफ़ आई आर दर्ज करने की सी बी आई को ह

नई दिल्ली, 15 जनवरी ( पी टी आई )दिल्ली की एक अदालत ने 16 जनवरी के अपने हुक्मनामा को बरअक्स कर दिया जो ज़ी न्यूज़ की दरख़ास्त पर जारी किया गया था । ज़ी न्यूज़ ने कांग्रेस के रुकन पार्लीमेंट नवीन जिंदल के ख़िलाफ़ एफ़ आई आर दर्ज करने की सी बी आई को हिदायत देने की अदालत से ख़ाहिश की थी क्योंकि वो मुबय्यना तौर पर अपना असर-ओ-रसूख़ इस्तेमाल कर रहे थे ।

न्यूज़ ब्रॉडकास्टिंग स्टैनडर्स अथॉरीटी के इजलास पर इस सिलसिला में समाअत के दौरान इल्ज़ाम आइद किया गया था कि धमकीयां दे कर रक़म का मुतालिबा किया जा रहा था । अदालत ने कहा कि दलायल की समाअत के बाद 16जनवरी को हुक्मनामा जारी किया जाएगा । जिंदल के ख़िलाफ़ समाअत के दौरान जिंदल स्टील और इसके मुख़्तलिफ़ ओहदेदारों ने बिशमोल सदर नशीन अग्रवाल पर इल्ज़ाम आइद किया था कि कांग्रेस रुकन पार्लीमेंट ने एन वी एस ए सदर नशीन जे एस वर्मा को जो एक रिटायर्ड चीफ़ जस्टिस आफ़ इंडिया है फ़ोन कर के उन पर अपना असर-ओ-रसूख़ इस्तेमाल करने की कोशिश की थी ।

TOPPOPULARRECENT