Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / जिन्सी तनासुब में कमी तशवीश का बाइस क़ानून का सख़्ती से नीफ़ाज़ ज़रूरी , वर्कशॉप से मुक़र्रिरीन का ख़िताब

जिन्सी तनासुब में कमी तशवीश का बाइस क़ानून का सख़्ती से नीफ़ाज़ ज़रूरी , वर्कशॉप से मुक़र्रिरीन का ख़िताब

हैदराबाद । ( सियासत न्यूज़ ) : जिन्सी तनासुब में काफ़ी फ़र्क़ के बाइस हुकूमत रियासत में पी सी एंड पी एन डी टी एक्ट को सख़्ती के साथ लागू करने के इक़दामात कर रही है । पी सी एंड पी एन डी टी एक्ट के सख़्ती से निफ़ाज़ को यक़ीनी बनाने के लिए ए पी

हैदराबाद । ( सियासत न्यूज़ ) : जिन्सी तनासुब में काफ़ी फ़र्क़ के बाइस हुकूमत रियासत में पी सी एंड पी एन डी टी एक्ट को सख़्ती के साथ लागू करने के इक़दामात कर रही है । पी सी एंड पी एन डी टी एक्ट के सख़्ती से निफ़ाज़ को यक़ीनी बनाने के लिए ए पी कमिश्नरेट आफ़ हेल्थ‌ एंड फैमिली वेल्फ़ेय‌र और ए पी नर्सिंग एसोसी एषण , इंडियन इंस्टीट्यूट आफ़ हेल्थ‌ एंड फैमिली वेल्फ़ेय‌र और डिस्ट्रिक्ट कलक्ट्रेट की जानिब से मुशतर्का तौर पर आज हैदराबाद में आई एम ए हाल में एक वर्कशॉप मुनाक़िद किया ।

इस वर्कशॉप के इनइक़ाद का मक़सद मज़कूरा क़ानून के सख़्ती के साथ निफ़ाज़ को यक़ीनी बनाना है । इस क़ानून में इस ताल्लुक़ से क़वाइद और रहनूमायाना ख़ुतूत हैं ।

डाक्टर ए राजा प्रसन्ना कुमार , स्टेट अपरा प्रेट ओथोरीटी ए पी कमिश्नरेट हेल्थ‌ एंड फैमिली वेल्फ़ेय‌र ने कहा कि वो इस क़ानून के तहत कई इक़दामात कर रहे हैं । जिस में डॉक्टर्स , ख़ानगी नर्सिंग इदारों , इंडियन मेडीकल एसोसी एषण और स्केनिंग सेंटर्स के ओनर्स में इस ताल्लुक़ से बेदारी पैदा करना एक अहम इक़दाम है ।

डाक्टर के रवी किरण शर्मा अस्सिटेंट प्रोफेसर हेल्थ कम्युनीकेशन इंडियन इंस्टीट्यूट आफ़ हेल्थ‌ एंड फैमिली वेल्फ़ेय‌र ने भी मुख़ातब किया । डाक्टर नारायण रेड्डी साबिक़ वाइस प्रिंसिपल उस्मानिया मेडीकल कालिज ने इस क़ानून का खेर मक़द्दम करते हुए कहा कि जिन्सी तनासुब में कमी के पेश नज़र इस क़ानून पर सख़्ती से अमल दरआमद ज़रूरी है ।

TOPPOPULARRECENT