Thursday , October 19 2017
Home / AP/Telangana / जीएचएमसी हुदूद में तरक़्क़ी तमिरति मंज़ूरी आसान:केटी रामा राव‌

जीएचएमसी हुदूद में तरक़्क़ी तमिरति मंज़ूरी आसान:केटी रामा राव‌

हैदराबाद 19 फरवरी: वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलोजी,पंचायत राज-ओ-बलदी नज़म-ओ-नसक़ के तारिक रामा राव‌ ने 100 यवमी तरक़्क़ीयाती मन्सूबे का एलान करते हुए शहरीयों को ये यक़ीन दहानी कराई कि जीएचएमसी और एचएमडीए हुदूद में इमारतों और नई तामीरात के लिए इजाज़तनामा यक़ीनी बनाया जाएगा।

उन्होंने राज भवन पहुंच कर गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन से मुलाक़ात की और अवाम से किए गए वादों को पूरा करने के ज़िमन में इक़दामात से वाक़िफ़ किराया। उन्होंने गवर्नर को बताया कि हुकूमत ने 100 यवमी मन्सूबा तैयार किया है। गवर्नर ने इस इक़दाम की सताइश की और बेहतर अमल आवरी के लिए नेक तवक़्क़ुआत का इज़हार किया। केटी रामा राव‌ ने ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए 100 यवमी मन्सूबे में शामिल अहम नकात से वाक़िफ़ किराया।

उन्होंने बताया कि जीएचएमसी हुदूद में वार्डस और एरिया कमेटीयों का आग़ाज़ किया जाएगा। मकानात-ओ-इमारतों की तामीर के लिए इजाज़तनामा का हुसूल पहले काफ़ी मुश्किल था और दफ़्तर के चक्कर काटने पड़ते थे, लेकिन अब जीएच एमसी और हैदराबाद मेट्रो डेवलपमेंट अथॉरीटी (एच एम डी ए) हुदूद में आजलाना इजाज़तनामा यक़ीनी बनाए जाऐंगे और अंदरून 100 दिन ऑनलाइन मंज़ूरी के अमल का भी आग़ाज़ होगा।

TOPPOPULARRECENT