Wednesday , August 16 2017
Home / Hyderabad News / जीएच्चएमसी चुनाव आज आलामीया की इजराई

जीएच्चएमसी चुनाव आज आलामीया की इजराई

हैदराबाद 12 जनवरी: ग्रेटर हैदराबाद मुंसीपल कारपोरेशन (जीएच्चएमसी ) के 150 हलक़ों में 2 फ़रव‌री को राय दही के लिए चुनाव के लिए तवक़्क़ो है कि 12 जनवरी मंगल को आलामीया जारी किया जाएगा जिसके साथ इस रोज़ से ही पर्चाजात नामज़दगी के इदख़ाल का आग़ाज़ हो जाएगीगा। ये अमल 17 जनवरी तक जारी रहेगा। इस दौरान टीआरएस टीडीपी कांग्रेस बी जे पी और मजलिस अपने उम्मीदवारों की फ़हरिस्त को क़तईयत देने के लिए शब-ओ-रोज़ की तूफ़ानी सरगर्मीयों में मसरूफ़ हो गई हैं। इस ख़सूस में जीएच्चएमसी साउथ ज़ोन के ज़ोनल कमिशनर ने पर्चा नामज़दगियों के लिए मुताल्लिक़ा दफ़ातिर का लान किया है।

अकबरबाग़ छावनी और सईदाबाद डीवीझ़न के लिए ( एसबी एच ए कॉलोनी कम्यूनिटी हाल (सईदाबाद) मोसरमबाग और ओलड मलकपेट के लिए ( मोसरमबाग वार्ड ऑफ़िस) आज़मपूरा दबीरपुरा और रैनबाज़ार डीवीझ़न से मुक़ाबला के ख़ाहिशमंद उम्मीदवार अपने पर्चा नामज़दगीयाँ ( एम आर ओ ऑफ़िस चारमीनार वाक़्ये दबीरपुरा) में दाख़िल करें।

वाज़िह रहे कि 12 जनवरी से पर्चा नामज़दगियों के इदख़ाल का आग़ाज़ होगा जो 17 जनवरी तक जारी रहेगा जबकि इसी दौरान 14 और 15 जनवरी को सरकारी तातील रहेगी। पर्चा नामज़दगीयाँ सुबह 11 बजे ता दोपहर 3 बजे तक दाख़िल की जा सकती हैं।

TOPPOPULARRECENT