Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / जी एच्च एम सी चुनाव के लिए चुनाव मुहिम का आग़ाज़

जी एच्च एम सी चुनाव के लिए चुनाव मुहिम का आग़ाज़

हैदराबाद 07 जनवरी: ग्रेटर हैदराबाद मुंसीपल कारपोरेशन के मुजव्वज़ा चुनाव के लिए शहर की मुख़्तलिफ़ सियासी पार्टीयों की तरफ् से चुनाव मुहिम का अमलन आग़ाज़ किया गया है।

चुनाव के लिए आलामीया की इजराई से पहले ही सियासी पार्टीयों के आला क़ाइदीन मुहिम चला रहे हैं। चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना चन्द्रशेखर राव‌ की ज़ेर क़ियादत टी आर एस ने शहर भर में हुकूमत की स्कीमात और प्रोग्रामों को रोशनास कराने के लिए होर्डिंग्स आवेज़ां करने का काम शुरू किया है।

टी आर एस ने अपनी हरीफ़ पार्टीयों पर सबक़त लेजाते हुए मुहिम शुरू की है। तेलंगाना के इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी और पंचायत राज वज़ीर के टी रामा राव‌ ने दुसरे वुज़रा के हमराह शहर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों का दौरा किया और मुख़्तलिफ़ तरक़्क़ीयाती प्रोग्रामों को अंजाम दिया।

ये चुनाव इस माह के वस्त में मुनाक़िद होने की तवक़्क़ो है। अगर चुनाव शेडूल जारी नहीं किया गया है। टीआरएस को तेलंगाना की सियासत में दुसरे तमाम पार्टीयों पर सबक़त हासिल है लेकिन हैदराबाद में वो बड़ी सियासी ताक़त नहीं समझी जाती जहां की आबादी तक़रीबन 60 लाख है। टीआरएस ने 2009 के जी एच्च एम सी चुनाव में मुक़ाबला नहीं किया था।
वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी और पंचायत राज ने हैदराबाद में मुक़ीम सीमांध्र के शहरीयों से भी रुजू होने की पार्टी कारकुनों को हिदायत दी है।

TOPPOPULARRECENT