Tuesday , August 22 2017
Home / Featured News / जी एच्च एम सी चुनाव मुहिम खत्म

जी एच्च एम सी चुनाव मुहिम खत्म

हैदराबाद 01 फ़रवरी:ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन चुनाव के लिए दो हफ़्तों से जारी चुनाव मुहिम का आज शाम पाँच बजे खत्म होगया।चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ की तरफ से चीफ़ मिनिस्टर एपी एन चंद्रबाबू नायडू की शरीक-ए-हयात भुवनेश्वरी की तरफ से टीआरएस के हक़ में वोट दिए जाने के रिमार्क्स से सियासी गर्मी में शिद्दत पैदा हो गई थी।

तेलुगु देशम सरबराह चंद्रबाबू नायडू ने एक वीडीयो कांफ्रेंस में तेलुगु देशम के तेलंगाना क़ाइदीन के साथ ये मसला उठाया और कहा कि केसीआर ने पहले उन्हें ( नायडू को ) तन्क़ीद का निशाना बनाया और अब वो उनकी शरीक-ए-हयात के ताल्लुक़ से बात कर रहे हैं।

जहां ओहदेदारों की जानिब से इंतिख़ाबात की तैयारीयों का सिलसिला चल रहा है वहीं सयासी जमातें और क़ाइदीन अब पोलिंग की हिक्मत-ए-अमली तैयार करने में मसरूफ़ हो गए हैं। सयासी जमातों ने मुहिम के दौरान अपने मुक़ामी क़ाइदीन को और कारकुनों को अवाम से रुजू करने हर मुम्किन कोशिश की और राय दहिंदों को रिझाने के मुख़्तलिफ़ तरीक़े इख़तियार किए गए।

टीआरएस तेलुगु देशम और बीजेपी के अलावा कांग्रेस मजलिस-ओ-दूसरी जमातों ने राय दहिंदों को उझाने की हर मुम्किन कोशिश की। चुनाव 2 फ़रवरी को होंगे। सुबह 7 बजे से शाम 5 बजे तक राय दही होगी। वोटों की गिनती और नताइज का एलान 5 फ़रवरी जुमा को होगा। 150 नशिस्तों के लिए 1333 उम्मीदवार मैदान में हैं।

TOPPOPULARRECENT