Sunday , August 20 2017
Home / Hyderabad News / जी एच्च एम सी चुनाव मुक़र्ररा मुद्दत में इज़ाफ़ा

जी एच्च एम सी चुनाव मुक़र्ररा मुद्दत में इज़ाफ़ा

हैदराबाद 03 नवंबर: हुकूमत तेलंगाना की तरफ से हैदराबाद हाइकोर्ट में मजलिस बलदिया अज़ीम-तर हैदराबाद के चुनाव के लिए मुक़र्ररा मुद्दत में इज़ाफे के लिए दाख़िल करदा दरख़ास्त पर हैदराबाद हाइकोर्ट ने फ़ैसला सादर करते हुए 31 जनवरी 2016 से पहले चुनाव का अमल मुकम्मिल करने की हिदायत दी है।

साबिक़ में अदालती अहकाम के मुताबिक़ हुकूमत को 15 दिसंबर से पहले जी एच्च एम सी चुनाव का अमल मुकम्मिल करना था लेकिन हुकूमत ने फ़हरिस्त राय दहिंदगान में मौजूद नक़ाइस को दूर करने और राय दहिंदों को आधार कार्ड से मुंसलिक करने के अमल की तकमील के लिए वक़्त तलब किया था जिस पर अदालत ने समाअत के बाद ये फ़ैसला किया कि 31 जनवरी से प्‍हले जी ऐच एमसी चुनाव का अमल मुकम्मिल कर लिया जाये।

जी एच्च एम सी चुनाव के लिए सियासी जमातों की सरगर्मीयां शुरू हो चुकी हैं लेकिन हुकूमत की तरफ से अदालत में दाख़िल करदा दरख़ास्त पर तमाम सियासी जमातें इंतेज़ार कर रही है ताके अदालती अहकाम के बाद बाज़ाबता सरगर्मीयों का आग़ाज़ हो सके।

हैदराबाद हाइकोर्ट की तरफ से 31 जनवरी 2016 से प्‍हले चुनाव के अमल को मुकम्मिल करने की हिदायत के बाद 90 यौम बाक़ी रह गए हैं। अंदरून 90 यौम रियासती हुकूमत को जी एच्च एम सी चुनाव मुनाक़िद करवाने होंगे। अदालत के फ़ैसला बाद तवक़्क़ो हैके जारीया माह के अवाख़िर में रियासती इलेक्शन कमीशन की तरफ जी एच्च एम सी चुनाव के लिए बाज़ाबता शेडूल की इजराई अमल में लाई जाएगी और आइन्दा माह के वस्त में आलामीया की इजराई मुतवक़्क़े है।

हुकूमत ने हाइकोर्ट में दाख़िल करदा दरख़ास्त में ये पेश किया था के फ़हरिस्त राय दहिंदगान में मौजूद फ़र्ज़ी राय दहिंदों को निकालने और फ़हरिस्त राय दहिंदगान की अज़सर-ए-नौ तैयारी के लिए वक़्त दरकार है। इसी लिए अदालत की तरफ से मुक़र्ररा साबिक़ा मुद्दत 15 दिसंबर में तौसी फ़राहम की जाये। हुकूमत तेलंगाना को इस दरख़ास्त के इदख़ाल-ओ-समाअत के बाद मज़ीद 45 यौम हासिल हुए हैं ताके फ़हरिस्त राय दहिंदगान को नक़ाइस से पाक बनाते हुए चुनाव मुनाक़िद करवाए जा सकें।

TOPPOPULARRECENT