Friday , September 22 2017
Home / Hyderabad News / जी सुधा रानी की चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात

जी सुधा रानी की चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात

हैदराबाद 29 अक्तूबर:तेलंगाना में तेलुगू देशम पार्टी की रुकन राज्य सभा जी सुधा रानी ने नई दिल्ली में चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ से मुलाक़ात की। जी सुधा रानी जिनका ताल्लुक़ वर्ंगल से है, वो टी आर एस में शमूलीयत का फ़ैसला कर चुकी हैं और बताया जाता है के आइन्दा हफ़्ते वो बाक़ायदा तेलुगू देशम से इस्तीफ़े और टी आर एस में शमूलीयत का एलान करेंगी।

चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात के बाद मीडीया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए सुधा रानी ने चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ के फ़लाही और तरक़्क़ीयाती इक़दामात की ज़बरदस्त सताइश की। अगरचे उन्होंने इस मुलाक़ात को ग़ैर सियासी और ख़ैरसिगाली मुलाक़ात क़रार दिया।

ताहम चीफ़ मिनिस्टर की सताइश से वाज़िह हो रहा हैके वर्ंगल लोक सभा के ज़िमनी चुनाव के मसले पर दोनों ने तबादला-ए-ख़्याल किया। सुधा रानी ने कहा कि वो रियासत में चीफ़ मिनिस्टर के तरक़्क़ीयाती-ओ-फ़लाही इक़दामात से काफ़ी मुतास्सिर हैं और यही वजह है के उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात का फ़ैसला इख़तियार किया। उन्होंने वर्ंगल को स्मार्ट सिटी की हैसियत से तरक़्क़ी देने के फ़ैसले पर चीफ़ मिनिस्टर से इज़हार-ए-तशक्कुर किया।

TOPPOPULARRECENT