Friday , October 20 2017
Home / Sports / जुनूबी अफ्रीका तीसरे वनडे में फ़ातिह न्यूज़ीलैंड ने सीरीज़ 2-1 से जीत ली

जुनूबी अफ्रीका तीसरे वनडे में फ़ातिह न्यूज़ीलैंड ने सीरीज़ 2-1 से जीत ली

जोहांसबर्ग 26 जनवरी जुनूबी अफ़्रीक़ा ने सनसनीखेज़ मुक़ाबले के बाद सीरीज़ के तीसरे और आख़िरी वनडे मैच में न्यूज़ीलैंड को एक विकेट से शिकस्त दे दी।जुमा को मुनाक़िदा इस मैच में न्यूज़ीलैंड ने पहले खेलते हुए मुक़र्ररा पच्चास ओवर में नौ विकटों के नुक़्सान पर 260 रंस‌ बनाए थे।

जवाब में जुनूबी अफ़्रीक़ा ने मतलूबा निशाना आख़िरी ओवर में हासिल कर लिया।जुनूबी अफ़्रीक़ा के बोलर मीकला रन ने मैच की आख़िरी गेंद पर छक्का लगा कर अपनी टीम को फ़तह दिलवाई।जुनूबी अफ़्रीक़ा की फ़तह में अहम किरदार गरायम स्मथ ने अदा किया जिन्होंने चौदह चौकों की मदद से 116 रंस‌ बनाए।

न्यूज़ीलैंड की जानिब से क़ाइल मिल्ज़, जेम्ज़ फ्रैंकलिन, मेकलंगहन और केन वेलमसन ने दो दो खिलाड़ियों को आउट किया। क़बल अज़ीं न्यूज़ीलैंड ने मुक़र्ररा पच्चास ओवर में नौ विकटों के नुक़्सान पर 260 रंस‌ बनाए थे।न्यूज़ीलैंड की जानिब से कोलिन मुनरो, ग्रांट इलियट और जेम्ज़ फ्रैंकलिन ने निस्फ़ सैंचुरीयाँ बनाईं।

जुनूबी अफ़्रीक़ा की जानिब से सोटसूबे और मीकला रन ने फी कस 4 खिलाड़ियों को आउट किया।जुनूबी अफ़्रीक़ा के गरायम स्मथ को मैच का बेहतरीन खिलाड़ी क़रार दिया गया अलावा अज़ीं ब्रेंडन मैक्कुलम की ज़ेर-ए-क़ियादत न्यूज़ीलैंड टीम ने मेज़बान जुनूबी अफ्रीका के ख़िलाफ़ इबतिदाई दो मुक़ाबलों में कामयाबी हासिल करते हुए सीरीज़ 2-1से अपने नाम करली ।

TOPPOPULARRECENT