Thursday , October 19 2017
Home / Sports / जुनूबी अफ़्रीक़ी टीम रवाना करने पाकिस्तान की दरख़ास्त

जुनूबी अफ़्रीक़ी टीम रवाना करने पाकिस्तान की दरख़ास्त

लाहौर, 28 मार्च: पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड ( पी सी बी ) ने सरकारी तौर पर क्रिकेट साउथ अफ़्रीक़ा (सी एस ए ) से अपनी टीम रवां बरस पाकिस्तान के ख़िलाफ़ वनडे और टेस्ट सीरीज़ खेलने के लिए यहां रवाना करने की दरख़ास्त की है जैसा कि पाकिस्तान की दरख़ास

लाहौर, 28 मार्च: पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड ( पी सी बी ) ने सरकारी तौर पर क्रिकेट साउथ अफ़्रीक़ा (सी एस ए ) से अपनी टीम रवां बरस पाकिस्तान के ख़िलाफ़ वनडे और टेस्ट सीरीज़ खेलने के लिए यहां रवाना करने की दरख़ास्त की है जैसा कि पाकिस्तान की दरख़ास्त में अक्तूबर,नवंबर में अपनी टीम रवाना करने की दरख़ास्त की गई है। बोर्ड के ज़राए के बमूजब पी सी बी के चेयरमैन ज़का अशर्फ़ ने अपने हालिया दौरा जोहांसबर्ग के मौक़े पर जुनूबी अफ़्रीक़ा के ओहदेदारों ने मुलाक़ात करते हुए उन्हें पाकिस्तान आने की दावत दी है।

ज़राए ने कहा है कि पाकिस्तान में मौजूदा सेक्यूरिटी सूरते हाल के पेशे नज़र जुनूबी अफ़्रीक़ी टीम के अक्तूबर,नवंबर में दौरा-ए-पाकिस्तान के इमकानात कम है,लेकिन ज़का अशर्फ़ हुनूज़ इस कोशिश में मसरूफ़ हैं कि जुनूबी अफ़्रीक़ी बोर्ड के ओहदेदारों को इस बात पर आमादा किया जा सके कि पाकिस्तान बैनुल अक़वामी टीमों के लिए महफ़ूज़ मुल्क है। अशर्फ़ ने इस मौक़े पर जुनूबी अफ़्रीक़ा के ओहदेदारों से कहा है कि पाकिस्तान हमेशा ही दूसरों की मदद की है लिहाज़ा अब मुश्किल दौर से गुज़र रहे मुल्क की मदद के लिए वो आगे आएं।

अशरफ़ ने ये भी वाज़िह किया है कि पाकिस्तान को सिर्फ़ एक आलमी मीआर की टीम के दौरा की ज़रूरत है जो कि पाकिस्तान में गुज़िश्ता चंद बरसों से मुंजमिद बैनुल अक़वामी क्रिकेट को ख़त्म कर सकती है। दरीं असना जुनूबी अफ़्रीक़ी टीम के ओहदेदारों ने इस मौक़े पर कोई वादा या ख़्याल ज़ाहिर करने से गुरेज़ किया। क्योंकि ये पहले तए हो चुका है कि जुनूबी अफ़्रीक़ी टीम पाकिस्तान के ख़िलाफ़ अपनी सीरीज़ मुत्तहिदा अरब इमारात में खेलेगी। 2010 में भी पाकिस्तान ने जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ अपनी घरेलू सीरीज़ मुत्तहिदा अरब इमारात में खेली थी जैसा कि इस मौक़े पर भी जुनूबी अफ़्रीक़ा की टीम ने पाकिस्तान का दौरा करने इन्कार कर दिया था। इलावा अज़ीं पी सी बी के चेयरमैन ज़का अशर्फ़ ने पाकिस्तान का हालिया दौरा करनेवाली अपनी टीम के वहां मुज़ाहिरों पर इतमीनान का इज़हार किया।

अशरफ़ ने मीडिया नुमाइंदों से इज़हारे ख़्याल करते हुए कहा कि दौरा अफ़्रीक़ा पर पाकिस्तानी टीम का मजमूई तौर पर मुज़ाहिरा इतमीनान बख़्श रहा जैसा कि 20 20 में हम ने कामयाबी हासिल की जब कि टेस्ट में हमें ये नहीं भूलना चाहिए कि जुनूबी अफ़्रीक़ी टीम दुनिया की नंबर एक टीम है।

TOPPOPULARRECENT