Monday , October 23 2017
Home / World / जुनूबी कोरिया के साथ हालत जंग में हैं: शुमाली कोरिया का ऐलान

जुनूबी कोरिया के साथ हालत जंग में हैं: शुमाली कोरिया का ऐलान

यांग, 31 मार्च: ( ए पी ) शुमाली कोरिया ने जुनूबी कोरिया और अमेरीका के ख़िलाफ़ बयानबाज़ी में शिद्दत लाते हुए कहा है कि वो जुनूबी कोरिया के साथ हालत जंग में दाख़िल हो रहा है। शुमाली कोरिया ने एक बयान में किसी भी इश्तेआल अंगेज़ इक़दाम के ख़िलाफ़

यांग, 31 मार्च: ( ए पी ) शुमाली कोरिया ने जुनूबी कोरिया और अमेरीका के ख़िलाफ़ बयानबाज़ी में शिद्दत लाते हुए कहा है कि वो जुनूबी कोरिया के साथ हालत जंग में दाख़िल हो रहा है। शुमाली कोरिया ने एक बयान में किसी भी इश्तेआल अंगेज़ इक़दाम के ख़िलाफ़ सख़्त जवाबी कार्रवाई का तहय्या किया है।

ख़ित्ते में जौहरी हथियारों से लैस अमेरीकी लड़ाका तय्यारों की परवाज़ के बाद से जज़ीरानुमा कोरिया में कशीदगी बढ़ गई है जबकि रूस ने मुतनब्बा किया है कि हालात कंट्रोल से बाहर हो सकते हैं। अमेरीका के दो लड़ाका तय्यारों B-2 बमबार ने जुमेरात अमेरीका से लेकर जुनूबी कोरिया तक का सफ़र किया था।

रद्द-ए-अमल में शुमाली कोरिया ने अपने स्ट्रेटेज़िक मीज़ाईलों को अमेरीका पर मुम्किना हमले के लिए तैयार कर दिया है। मौजूदा सूरत-ए-हाल पर तब्सिरा करते हुए रूसी वज़ीर‍ ए‍ ख़ारेजा सीरगे लावरो (sergei lavrov) का कहना है ख़ित्ते के हालात कंट्रोल से बाहर हो सकते हैं।

अमेरीकी हुकूमती ज़राए के मुताबिक़ लड़ाका तय्यारों की इस परवाज़ का मक़सद जुनूबी कोरिया और जापान को ये यक़ीन दहानी करवाना था कि मुश्किल घड़ी में वाशिंगटन हुकूमत उन के साथ है। कम्यूनिस्ट शुमाली कोरिया को इस के मुतनाज़ा जौहरी प्रोग्राम के सिलसिले में मुज़ाकरात के जानिब लौटने पर मजबूर करना भी एक मक़सद था।

शुमाली कोरिया के सरकारी ज़राए इबलाग़ के मुताबिक़ इनका पहला रद्द-ए-अमल ये था कि उन्होंने मीज़ाईलों को अमेरीकी फ़ौजी अड्डों और जुनूबी कोरिया पर मुम्किना हमले के लिए तैयार करने के अहकामात सादर किए। एक आला अमेरीकी ओहदेदार के मुताबिक़ Kim Jong-un उन के बरअक्स उन के वालिद Kim Jong-il के बारे में किसी हद अंदाज़ा लगाया जा सकता था।

इस ओहदेदार का कहना है कि Kim Jong-un उमूमी तौर पर धमकी आमेज़ रवैय्या अपनाकर दुनिया की तवज्जा अपनी जानिब मबज़ूल करवा देते थे मगर जारिहाना अंदाज़ में तनाज़ा पैदा नहीं करते थे और फिर बाद में सूरत-ए-हाल से सिफ़ारती सतह पर फ़ायदा उठाते थे।

अब उन के बेटे से मुताल्लिक़ अमेरीकी जासूसी माहिरीन की राय मुनक़सिम है कि आया वो भी अपने वालिद ही की पालिसी पर कारबन्द हैं या नहीं?पेसेफिक फ़ोर्म नामी थिंक टैंक के सदर राल्फ कोसा के बाक़ौल ये चीन और शुमाली कोरिया दोनों के लिए एक इशारा था।

ये चीनियों के लिए याददेहानी है कि शुमाली कोरिया के आमाल के नताइज निकल सकते हैं, ये उन्हें ये बताते हैं कि अमेरीका शुमाली कोरिया की धमकीयों को संजीदगी से ले रहा है ताहम घबराहट का शिकार नहीं और अमेरीका के जौहरी हथियार कहीं से भी शुमाली कोरिया पर हमलावर हो सकते हैं। अमेरीकी ज़राए के मुताबिक़ हुकूमती सतह पर बहस मुबाहिसे के बाद जुनूबी कोरिया के साथ मुशतर्का जंगी मश्क़ों फ़ूलगल में इन लड़ाका तय्यारों से बम गिराने की मश्क़ की तजवीज़ सामने आई थी।

TOPPOPULARRECENT