Sunday , August 20 2017
Home / Delhi News / जेएनयू में कन्हैया कुमार ने ही प्रोग्राम करवाया था

जेएनयू में कन्हैया कुमार ने ही प्रोग्राम करवाया था

नई दिल्ली: जवाहर लाल नहरू यूनीवर्सिटी स्टूडैंटस यूनीयन लीडर कन्हैया कुमार को ग़द्दारी के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार किया गया है इस के ताल्लुक़ से रिपोर्ट तैयार करते हुए दिल्ली हाइकोर्ट को पेश करदा रिपोर्ट में पुलिस ने बताया कि कन्हैया कुमार ने ही यूनीवर्सिटी में प्रोग्राम मुनाक़िद करवाया था।

इस प्रोग्राम में ना सिर्फ क़ौम दुश्मन नारे लगाए गए बल्कि इस प्रोग्राम में उसने हिस्सा लेकर कैम्पस में माहौल कशीदा बनाया था। जस्टिस प्रतिभा रानी को पेश करदा13 सफ़हात की अपनी रिपोर्ट में पुलिस ने दावा किया कि कन्हैया कुमार के अलावा और दीगर मुल्ज़िम अफ़राद के अलावा बाज़ अनासिर भी इस प्रोग्राम में मौजूद थे।

9 फ़बरोरी को मुनाक़िदा इस इजलास के दौरान जेएनयू के तलबाए के साथ बैरूनी अनासिर ने भी शिरकत की । ये लोग अपनी शनाख़्त पोशीदा रखने के लिए चह‌रे पर निक़ाब डाला था। तहक़ीक़ात के दौरान मुख़्तलिफ़ ऐनी शाहिदीन के बयानात कलमबंद किए गए। जिन लोगों ने प्रोग्राम में हिस्सा लिया था इन्होंने अपना बयान कलमबंद किया है।

तहक़ीक़ाती एजेन्सी दरख़ास्त गुज़ार कन्हैया और शरीक मुल्ज़िम के अलावा बैरूनी अनासिर के दरमियान उनके ताल्लुक़ की जांच की है। पुलिस ने जस्टिस प्रतिभा रानी को पेश करदा रिपोर्ट में ये भी कहा है कि 9 फ़रव‌री के दिन कन्हैया कुमार ने साथीयों को जमा करके मुनज़्ज़म तरीक़े से प्रोग्राम मुनाक़िद किया और मुख़ालिफ़ मुल्क नारे लगाए।

बादियुन्नज़र में कन्हैया कुमार को इस वाक़िये का क़सूरवार ठहराया गया है। दिल्ली पुलिस ने ग़द्दारी के मामले की तहक़ीक़ात करते हुए कन्हैया के ख़िलाफ़ सबूत इकट्ठा करने की कोशिश की है|

TOPPOPULARRECENT