Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / जेडी मीटला की एक फ़ैक्ट्री में मुहीब आतिशज़दगी

जेडी मीटला की एक फ़ैक्ट्री में मुहीब आतिशज़दगी

हैदराबाद ।१६ अगस्त ( सियासत न्यूज़) जेडी मीटला सनअती इलाक़े में आज एक अंक फ़याकटरी मैं मुहीब आतिशज़दगी का वाक़िया पेश आया । बताया जाता है कि भारत फ़ीलकसो ग्राफ़िक प्रिंटिंग अंकुस फ़ैक्ट्री में आज सुबह अचानक आग लग गई जिस के बाइस जे

हैदराबाद ।१६ अगस्त ( सियासत न्यूज़) जेडी मीटला सनअती इलाक़े में आज एक अंक फ़याकटरी मैं मुहीब आतिशज़दगी का वाक़िया पेश आया । बताया जाता है कि भारत फ़ीलकसो ग्राफ़िक प्रिंटिंग अंकुस फ़ैक्ट्री में आज सुबह अचानक आग लग गई जिस के बाइस जेडी मीटला और अतराफ़ के इलाक़ों में धुआँ फैल गया था ।

आग लगने की इत्तिलापर फ़ायर इंजन का अमला वहां पहुंच कर आग पर क़ाबू पाने की कोशिश करते रहे लेकिन रात देर तक आग पर क़ाबू नहीं पाया गया था ।इस वाक़िया में कोई भी ज़ख़मी नहीं हुआ ।

बताया जाता है कि मज़कूरा फैक्ट‌री गै़रक़ानूनी तौर पर चलाई जा रही थी और इस फ़ैक्ट्री के लिए महिकमा फ़ैक्ट्रीज़ और ए पी पोलीवशन कंट्रोल बोर्ड से इजाज़त नहीं ली गई थी । फ़ैक्ट्री के मालकीयन गै़रक़ानूनी तौर पर ख़तरनाक कैमीकल्स‌ के अंक (स्याही) तैय्यार कर रहे थे और कैमीकल्स को भारी मिक़दार में लापरवाही सेफ़ैक्ट्री में रखा गया था ।

ज़राए ने बताया कि 2008 मैं पोलीवशन कंट्रोल बोर्ड ने ख़तरनाक कैमीकल्स भारी मिक़दार में फ़ैक्ट्री में मौजूद होने के बाइस फ़ैक्ट्री बंद करने की नोटिस भी जारी की थी लेकिन साल 2010 में पोलीवशन बोर्ड ने दुबारा इजाज़त दे दी ।जेडी मीटला पुलिस ने इस सिलसिला में एक मुक़द्दमा दर्ज करलिया ।

TOPPOPULARRECENT