Tuesday , October 24 2017
Home / India / जे डी एस के उम्मीदवारों की फ़हरिस्त का एप्रैल के दूसरे हफ़्ते में इजरा

जे डी एस के उम्मीदवारों की फ़हरिस्त का एप्रैल के दूसरे हफ़्ते में इजरा

बैंगलौर। 1एप्रैल‌ (पी टी आई)। साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म एच डी देवीगौड़ा ज़ेर क़ियादत जे डी एस ने आज कहा कि पार्टी 5 मई के कर्नाटक असेम्बली इंतेख़ाबात के उम्मीदवारों की फ़हरिस्त आइन्दा माह के दूसरे हफ़्ते में जारी की जाएगी। 23 मार्च को जनतादल (सैक

बैंगलौर। 1एप्रैल‌ (पी टी आई)। साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म एच डी देवीगौड़ा ज़ेर क़ियादत जे डी एस ने आज कहा कि पार्टी 5 मई के कर्नाटक असेम्बली इंतेख़ाबात के उम्मीदवारों की फ़हरिस्त आइन्दा माह के दूसरे हफ़्ते में जारी की जाएगी। 23 मार्च को जनतादल (सैकूलर) के क़ाइद बिस्वा राज होराटी ने कहा था कि पार्टी मार्च के इख़तेताम पर फ़हरिस्त जारी करेगी।

कुमारा स्वामी ने कहा कि 170 उम्मीदवारों के नामों को क़तईयत दी जा चुकी है और वो देवीगौड़ा की मंज़ूरी के मुंतज़िर हैं। उन्होंने इन ख़बरों को मुस्तर्द करदिया कि जे डी एस कांग्रेस और बी जे पी की फ़हरिस्तों के ऐलान की मुंतज़िर है। उन्होंने कहा कि उम्मीदवारों के इंतेख़ाब के सिलसिले में चंद मसाइल हैं, लेकिन इस का मतलब ये नहीं कि उन की यकसूई नामुमकिन है।

एक और सवाल का जवाब देते हुए कुमारा स्वामी ने कहा कि साबिक़ वज़ीर बेसुरी रामलो जिन्होंने बी जे पी से तर्क-ए-ताल्लुक़ के बाद बी एस आर कांग्रेस क़ायम की है, जे डी एस के साथ इंतेख़ाबी इत्तिहाद से गहिरी दिलचस्पी रखते हैं और इस सिलसिले में बात चीत जारी है। जे डी एस श्री रामलो के साथ इत्तिहाद के फ़वाइद और नुक़्सानात का तजज़िया कररही है।

ताहम इत्तिहाद से गहिरी दिलचस्पी रखती है। कुमारा स्वामी ने दावा किया कि कांग्रेस और बी एस यदि यूरप्पा की कर्नाटक जनता पक्श खु़फ़ीया तौर पर इत्तिहाद करचुके हैं और इंतेख़ाबात के बारे में इन का एक खु़फ़ीया समझौता होचुका है। ताहम उन्होंने इस ख़बर की तरदीद की कि जे डी एस रियासती किसी भी पार्टी से खु़फ़ीया इत्तिहाद रखती है।

उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि बी जे पी और कांग्रेस रियासत से जे डी इस का ख़ातमा करने के लिए बाहम गठजोड़ कररहे हैं। कर्नाटक में इंतेख़ाबात के करीब होने की वजह से तमाम सियासी पार्टियों में सियासी सरगर्मी उरूज पर है। खासतौर पर बी जे पी और अहम अपोज़ीशन कांग्रेस बेहद सरगर्म हैं।

TOPPOPULARRECENT