Tuesday , October 17 2017
Home / India / जे डी यू की अलहेदगी पर बी जे पी के सियासी रसूख़ में कमी

जे डी यू की अलहेदगी पर बी जे पी के सियासी रसूख़ में कमी

अरूण जेटली राज्य सभा में वज़ीर-ए-दिफ़ा एंटोनी के आजलाना बयान के मुतालिबे से दस्तबरार होने पर मजबूर

अरूण जेटली राज्य सभा में वज़ीर-ए-दिफ़ा एंटोनी के आजलाना बयान के मुतालिबे से दस्तबरार होने पर मजबूर
तबदील शूदा सियासी सूरत-ए-हाल की वाज़िह अक्कासी करते हुए जे डी (यू ) ने आज राज्य सभा में हिन्दुस्तानी सिपाहीयों की पाकिस्तानी फ़ौज की फायरिंग में हलाकत के वाक़िये पर राज्य सभा में आजलाना मुबाहिस केलिए बी जे पी की कोशिश की खुल कर मुख़ालिफ़त की क्योंकि इस मसले पर अपोज़ीशन में इत्तेफ़ाक़ राय नहीं था इस लिए क़ाइद अपोज़ीशन राज्य सभा अरूण जेटली ने अपने मुतालिबे से दसतबरदारी इख़तियार करले कि इस वाक़िये पर वज़ीर-ए-दिफ़ा ए के एंटोनी को बयान देना चाहीए ।

ये पहला पारलीमानी बैठक‌ था जो 16 जून को एन डी ए से जे डी (यू ) के ताल्लुक़ात मुनक़ते होने के बाद मुनाक़िद किया जा रहा था । कांग्रेस और एल जे पी के अरकान ने जे डी (यू )की ताईद की । पाकिस्तानी फ़ौज के हाथों हिन्दुस्तानी सिपाहीयों की हलाकत के नतीजे में वक़फ़ा सिफ़र के दौरान राज्य सभा में हंगामा बरपा होगया था और बी जे पी ने हुकूमत से फ़ौरी बयान देने का मुतालिबा किया था ।

मर्कज़ी वज़ीर-ए-ममलकत बराए पारलीमानी उमूर राजीव शुक्ला ने ऐवान से कहा कि ए के एंटोनी 3.30 बजे बयान देंगे । इस पर बी जे पी क़ाइद ऐम वैंकेया नायडू ने सख़्त रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कहा कि उन्हें जल्द अज़ जल्द बयान देना चाहीए । तेलुगूदेशम के अरकान ऐवान के वस्त में जमा होकर आंध्रप्रदेश की तक़सीम के ख़िलाफ़ नारे बाज़ी कररहे थे इस लिए नायाब सदर नशीन ने ऐवान का इजलास 15 दिन तक मुल्तवी कर दिया ।

12:35 बजे दुबारा इजलास का आग़ाज़ होने पर जेटली ने कहा कि अगर सदर नशीन मुत्तफ़िक़ हो तो इस मसले पर वज़ीर-ए-दिफ़ा के बयान से पहले मुबाहिस होने चाहीए । इस से राजीव शुक्ला ने फ़ौरी इत्तिफ़ाक़ करलिया और कहा कि उन्हें कोई एतराज़ नहीं है । जे डी (यू ) के रुकन पार्लीयामेंट शिव‌ नंद तिवारी पहले रुकन थे जिन्होंने एतराज़ करते हुए कहा कि ये बिलकुल ग़लत तरीका-ए-कार है उन्होंने कहा कि अख़बारी ख़बरों की बिना पर मुबाहिस नहीं हो सकते । हुकूमत के बयान में हक़ायक़ पेश किए जाने के बाद ही मुबाहिस होने चाहिऐं ।

TOPPOPULARRECENT