Tuesday , October 24 2017
Home / Khaas Khabar / जे डी यू – बी जे पी मुशतर्का मुक़ाबला करेंगे : नीतिश

जे डी यू – बी जे पी मुशतर्का मुक़ाबला करेंगे : नीतिश

पटना, १६ अक्तूबर ( पी टी आई ) बिहार में एन डी ए हलीफ़ों ( प्रतिद्वंद्वो) के माबेन ( बीच) ताल्लुक़ात में कशीदगी से मुताल्लिक़ ( संबंधित) कयास आराईयों को मुस्तर्द ( रद्द) करते हुए चीफ मिनिस्टर नितिश कुमार ने आज कहा कि जनतादल ( यू ) और बी जे प

पटना, १६ अक्तूबर ( पी टी आई ) बिहार में एन डी ए हलीफ़ों ( प्रतिद्वंद्वो) के माबेन ( बीच) ताल्लुक़ात में कशीदगी से मुताल्लिक़ ( संबंधित) कयास आराईयों को मुस्तर्द ( रद्द) करते हुए चीफ मिनिस्टर नितिश कुमार ने आज कहा कि जनतादल ( यू ) और बी जे पी मुशतर्का ( तौर पर बिहार में लोक सभा की 40 नशिस्तों ( सीटों) से मुक़ाबला करेंगे ।

नीतिश कुमार से उन के जनता दरबार के मौक़ा पर सहाफ़ीयों ( संवाददाताओ) ने जे डी यू और बी जे पी के माबेन ( बीच) मुबय्यना इख़तिलाफ़ात के ताल्लुक़ से सवाल किया था । दिलचस्प बात ये है कि दोनों ही जमातों ने आम इंतिख़ाबात में तन्हा मुक़ाबला करने तैयार रहने का ऐलान किया था ।

मिस्टर कुमार ने ताहम ( यद्व) इस सवाल का जवाब देने से गुरेज़ किया जो बी जे पी की जानिब से आइन्दा साल मुनाक़िद ( आयोजित) होने वाली अंहकार रैली में चीफ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को मदऊ (आकर्षित) करने से मुताल्लिक़ था ।

मिस्टर नीतिश कुमार ने गुज़श्ता माह अधीकार रैलियों के दौरान ख़िताब करते हुए अवाम से मुतालिबा किया था कि वो उन की हुकूमत की ताईद ( समर्थन करने) वाले अरकान पार्लीमेंट को वोट दें ताकि ये अरकान रियासत के लिए ख़ुसूसी दर्जा हासिल करने आइन्दा हुकूमत पर दबाव डाल सकें।

TOPPOPULARRECENT