Monday , October 23 2017
Home / Sports / जोकोविच , मरे, सरीना, शार इपोह और इवानोविच की पेश क़दमी

जोकोविच , मरे, सरीना, शार इपोह और इवानोविच की पेश क़दमी

मैलबोर्न २२ जनवरी (ए पी) सरीना विलियम्स ने तीसरे राउंड के मुक़ाबला में ग्रेटा अरुण को रास्त सेटों में 6-1,6-1 से शिकस्त देते हुए ख़िताब की मज़बूत दावेदार खिलाड़ियों मैं ख़ुद को फिर एक मर्तबा शामिल कर लिया है।

मैलबोर्न २२ जनवरी (ए पी) सरीना विलियम्स ने तीसरे राउंड के मुक़ाबला में ग्रेटा अरुण को रास्त सेटों में 6-1,6-1 से शिकस्त देते हुए ख़िताब की मज़बूत दावेदार खिलाड़ियों मैं ख़ुद को फिर एक मर्तबा शामिल कर लिया है।

मुक़ाबला के आग़ाज़ पर तेज़ी के साथ सरीना ने 5-1 की सबक़त हासिल कर ली थी। नीज़ अपनी हरीफ़ जिन का आलमी दर्जा बिन्दी में 92 वां मुक़ाम है उन्हें सिर्फ 59 मिनट में मैदान से बाहर करदिया। ख़ातून ज़मुरा के दीगर मुक़ाबलों में साबिक़ आलमी नंबर एक और ऑस्ट्रेलियन चैम्पियन मारा शार इपोह ने जर्मनी की अनजीली करबर को रास्त सेटों में 6-1, 6-2 से शिकस्त दी।

दरीं असना विंबलडन चैम्पियन पेट्रा कोयटोवा को चौथे राउंड में रसाई का उस वक़्त मौक़ा मिला जब उन की हरीफ़ रूसी टेनिस स्टार मारीया करीलन को ने मुक़ाबला से दसतबरदारी इख़तियार की। हालाँकि इस मुक़ाबला में कोयटोवा ने 6-0, 1-0 की सबक़त हासिल कर ली थी। इलावा अज़ीं सरबीयाई टेनिस स्टार एना एवानोवच ने अमेरीकी खिलाड़ी वानिया किंग को 6-3, 6-4 से शिकस्त दी। आज यहां खेले गए तीसरे राउंड के मुक़ाबला में 2 अहम खिलाड़ियों का टूर्नामैंट से इख़राज हुआ है और दोनों ही रूसी खिलाड़ी हैं।

स्वेतलाना कोज़नीटसोवा को जर्मनी की सीबीन लसीकी ने पहले सीट में पीछे रहने के बावजूद 2-6, 6-4 , 6-2 से शिकस्त दी। नीज़ वीरा ज़ौ नीरीवा को हम वतन अकतरीना माकारवा के ख़िलाफ़ 6-7(7) , 6-1 से शिकस्त देते हुए टूर्नामैंट से बाहर का रास्ता दिखा दिया है। दरीं असना मर्द ज़मुरा के मुक़ाबलों में आलमी नंबर एक और दिफ़ाई चैम्पियन नवाक़ जोकोविच ने अपने हरीफ़ नेको लास माहोत को 6-0, 6-1, 6-1 से शिकस्त दी जोकि आज अपनी 30 वीं सालगिरा मना रहे थे।

एक घंटा 14 मिनट तवील इस मुक़ाबला के दौरान माहोत अपने पैर के ज़ख़म से मुतास्सिर दिखाई दिए। जोकोविच ने कामयाबी के बाद ना सिर्फ अपने हरीफ़ को उन की सालगिरा पर मुबारकबाद दी बल्कि कहा कि यक़ीनन वो आज शाम अपनी सालगिरा का जश्न मनाएंगे। जोकोविच ने ऑस्ट्रेलियन ओपन में मुतवातिर 24 सेटस जीत लिए हैं और इस दौरान उन्हें सिर्फ़ इबतिदाई 3 मुक़ाबलों में 10 गेम्ज़ का नुक़्सान हुआ है।

दरीं असना बर्तानवी नंबर एक खिलाड़ी एंडी मरे ने फ़्रांस के माईकल लोड्रा को 6-4, 6-2, 6-0 से शिकस्त देते हुए चौथे राउंड में रसाई हासिल करली है। जोकोविच के ख़िलाफ़ 2008 -ए-में खेले गए फाईनल में शिकस्त बर्दाश्त करने वाले फ़्रांसीसी खिलाड़ी जो विल्फ्रेड सोंगा ने अपने हरीफ़ पुर्तगाल के फ़रीडीरीको गुल को 6-2, 6-2, 6-2 से शिकस्त दी है।

काई नशीकोरी सोंगा के अगले हरीफ़ होंगे जिन्हों ने आज अपने मुक़ाबला में फ़्रांस के जूलियन बनीटीओ को 4-6, 7-6(3) , 7-6(4) , 6-3 से शिकस्त दे कर ऑस्ट्रेलियन ओपन के चौथे राउंड में रसाई हासिल करने वाले पहले जापानी खिलाड़ी होने का एज़ाज़ हासिल कर लिया है। मर्द ज़मुरा में आज का सब से ज़्यादा अपसेट नतीजा आलमी दर्जा बिन्दी में 14 वें मुक़ाम पर मौजूद फ़्रांस के जाईल मोफ़लस का इख़राज है जिन्हें दर्जा बिन्दी में 92 वें मुक़ाम पर मौजूद कज़ाकिस्तान के मीखाईल को को शिकन ने 6-2, 7-5 , 5-7 , 1-6, 6-2 से शिकस्त दी है।

TOPPOPULARRECENT