Monday , September 25 2017
Home / Crime / jhabua blast : डेटोनेटर्स, जिलेटिन स्टिकस की भारी मिक़दार ज़ब्त

jhabua blast : डेटोनेटर्स, जिलेटिन स्टिकस की भारी मिक़दार ज़ब्त

jhabua : कबायली ज़िला jhabua के पीटला वाड़ टाउन में दो दिन क़बल धमाका और 89 अफ़राद की हलाकत के बाद पुलिस ने यहां 69डेटोनेटर्स और भारी मिक़दार में जिलेटिन स्टिकस बरामद किए हैं। इस वाक़िये के कलीदी मुल्ज़िम के भाई की रिहाय‌शगाह से ये धमाको माद्दे बरामद हुए।

कलीदी मुल्ज़िम राजिंदर क़सवा हुनूज़ फ़रार है। अस्सिटेंट सब इन्सपेक्टर वीरेंद्र सिंह बाइस ने बताया कि नरेंद्र क़सवा के मकान वाक़्य महावीर कॉलोनी से 69 डेटोनेटर्स और दो बैटरीज़ बरामद किए। उन्होंने कहा कि जिलेटिन स्टिकस भी बरामद हुए ताहम उसकी मिक़दार नहीं बताई।

उन्होंने कहा कि कई अफ़राद की जानिब से गै़रक़ानूनी तौर पर जिलेटिन स्टिकस का ज़ख़ीरा रखने की इत्तेलाआत के बाद बड़े पैमाने पर तलाशी मुहिम शुरू की गई। बताया जाता है कि तामीराती कामों के दौरान चटानों को तोड़ने और कानकनी की ग़रज़ से ये धमाको माद्दा जमा रखा गया था।

उन्होंने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर श्यौराज सिंह चौहान ने राजिंदर क़सवा की गिरफ़्तारी में मदद या इत्तेला फ़राहम करने वालों के लिए एक लाख रुपये नक़द इनाम का ऐलान किया है। उन्होंने कहा कि राजिंदर क़सवा और इस के इंतेज़ामीया की पूरी तरह जांच की जा रही है जिसने पर हुजूम रिहायशी इलाक़े में धमाको मादों के ज़ख़ीरे की इजाज़त दी थी।

इस दौरान चीफ़ मिनिस्टर चौहान जिन्होंने कल धमाका के मुक़ाम का दौरा किया था, आज घर-घर पहुंच कर मुतास्सिरा ख़ानदानों से मुलाक़ात की। रियासती हुकूमत ने कल इस धमाके में हलाकहोने वालों के विरसा-ए-को फी कस 5 लाख रुपये ऐक्स गरीशया-ए-का ऐलान किया था।

TOPPOPULARRECENT