Wednesday , October 18 2017
Home / India / झारखंड असेम्बली इंतेख़ाबात

झारखंड असेम्बली इंतेख़ाबात

जे एम एम ने आर जे डी की पेशकश मुस्तरद‌ करदी

जे एम एम ने आर जे डी की पेशकश मुस्तरद‌ करदी

जे एम एम जो झारखंड में कांग्रेस और आर जे डी के साथ मख़लूत हुकूमत चला रही है लेकिन अब इस ने असेम्बली इंतेख़ाबात के लिए आर जे डी की जानिब से एक दूसरे के मौजूदा एमएलएज़ की ताईद किए जाने की पेशकश को मुस्तरद‌ करदिया है। इस मौक़े पर जे एम एम जनरल सैक्रेटरी सुप्रियो भट्टाचार्य ने कहा कि आर जे डी ने हम से रवाबित क़ायम किए थे और नशिस्तों की तक़सीम के मामले पर बात चीत की थी लेकिन एसा क्योंकर होसकता है जब दोनों पार्टीयों में असेम्बली इंतेख़ाबात केलिए कोई सियासी इत्तेहाद नहीं है।

जब आर जे डी के झारखंड यूनिट तर्जुमान मनोज कुमार से रब्त पैदा किया गया तो उन्होंने कहा कि हमारी पार्टी ने जे एम एम से बेशक रब्त पैदा किया था जहां इस से ये दरख़ास्त की गई थी कि हम एक दूसरे के ख़िलाफ़ अगर उम्मीदवार ना ठहराएं तो बेहतर होगा और वो भी इन नशिस्तों के लिए जहां हमारे इत्तेहाद के एमएलएज़ पहले से ही मौजूद हैं।

यहां इस बात का तज़किरा भी ज़रूरी है कि आने वाले असेम्बली इंतेख़ाबात के लिए जे एम एम से कांग्रेस ने अपना इत्तॆहाद तोड़ लिया है लेकिन हेमंत सोरेन हुकूमत की ताईद का सिलसिला जारी रखा है । कांग्रेस ने अपने दो उम्मीदवारों का ऐलान पहले ही कर दिया है और अब तीसरे उम्मीदवार का ऐलान भी होने वाला है। झारखंड में 25 नवंबर से पाँच मरहलों में असेम्बली इंतेख़ाबात मुनाक़िद शुदणी हैं और आज काग़ज़ात-ए-नामज़दगी के इदख़ाल का आख़िरी दिन था।

TOPPOPULARRECENT