Thursday , August 17 2017
Home / AP/Telangana / टीआरएस पर बीजेपी क़ाइदीन से सियासी इंतेक़ाम लेने का इल्ज़ाम

टीआरएस पर बीजेपी क़ाइदीन से सियासी इंतेक़ाम लेने का इल्ज़ाम

हैदराबाद 20 जून: मर्कज़ी वज़ीरे सेहत-ओ-रोज़गार बंडारू दत्तात्रेय ने तेलंगाना हुकूमत की तर्ज़ हुक्मरानी पर अपनी ब्रहमी का इज़हार किया और इल्ज़ाम आइद किया कि बीजेपी क़ाइदीन के ख़िलाफ़ तेलंगाना राष़्ट्रा समीती की ज़ेर क़ियादत तेलंगाना हुकूमत सियासी इंतेक़ामी इक़दामात कर रही है। रियासती बीजेपी तेलंगाना की आमिला के दो-रोज़ा मीटिंग से ख़िताब करते हुए दत्तात्रेय ने कहा कि कई मुश्किलात-ओ-तकालीफ़ बरदाशत कर के तेलंगाना अवाम ने अलाहिदा रियासत तेलंगाना हासिल किया लेकिन आज वही तेलंगाना अवाम तेलंगाना राष़्ट्रा समीती की दो साला हुक्मरानी से इंतेहाई मायूस हो चुके हैं। उन्होंने कहा कि रक़ूमात और स्कीमात के सिलसिले में मर्कज़ी हुकूमत रियासत तेलंगाना के अव्वलीन तर्जीह दे रही है।

मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत-ओ-रोज़गार तेलंगाना राष्ट्रीय समतयय की ज़ेरे क़ियादत हुकूमत तेलंगाना को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि टीआरएस ने अपनी दो साला हुक्मरानी में अवामी मसाइल की यकसूई में नाकाम साबित हुई।

उन्होंने कहा कि अगर चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ को किसानों से हक़ीक़ी हमदर्दी हो तो वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के मुतआरिफ़ करदा बीमा स्कीम को किसानों के लिए रूबा अमल लाने के इक़दामात करें।

TOPPOPULARRECENT