Monday , August 21 2017
Home / District News / टीचर्स तबादलों के कौंसलिंग प्रोग्राम का इख़तेताम

टीचर्स तबादलों के कौंसलिंग प्रोग्राम का इख़तेताम

करीमनगर 22 जुलाई:करीमनगर में महिकमा तालीम की तरफ से टीचर्स के तबादलों और तरक़्क़ी के लिए कौंसलिंग प्रोग्राम का इख़तेताम अमल में आया। ये प्रोग्राम ज़िला के धनगर वाड़ी हाई स्कूल पिछले 12 दिनों से जारी था।

कौंसलिंग के दौरान टीचरों के तबादलों, तरक़्क़ी, टीचर्स के ख़िलाफ़ शिकायात, टीचर्स का अपने पसंदीदा मुक़ामात पर तबादला की कोशिश जैसे मौज़ूआत पर ग़ौर किया गया।

कौंसलिंग के दौरान 1734 दरख़ास्तें मौसूल हुई। सौ टीचर्स के तबादले मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर किए गए ये तबादले मदरसों में जायदादों की मुनासिबत के हिसाब से किए गए। बताया गया कि दूर दराज़ के मुक़ामात पर टीचर्स तबादले के हक़ में नहीं थे और क़रीबी मुक़ामात पर ही तबादले की कोशिशों कररहे थे।

उसकी वजह से बच्चों की तालीम पर असर पड़ा जहां ज़रूरत थी वहां पर टीचर्स के तबादलों की कोशिश कामयाब नहीं होसकी थी। बताया गया कि सरकारी स्कूलों के हुदूद में जुमला 202 अफ़राद ने दरख़ास्त दी थी जिस में 48 अफ़राद के तबादले होसके।

माबाक़ी ने जाने से इनकार कर दिया। बताया गया कि जिन टीचर्स ने 8 साल तक एक ही मुक़ाम पर ख़िदमात अंजाम दी है, उन के लाज़िमी तौर पर तबादले किए जाऐंगे। इसी तरह 69 टीचर्स के तबादले किए जाऐंगे। ज़मरात के 4,769 टीचर्स के तबादलों के जा रहे हैं। महिकमा तालीम ने ताहाल कोई कार्रवाई नहीं की है। इस कौंसलिंग प्रोग्राम में टीचर्स अंजुमन के ज़िम्मेदार लकशमा रेड्डी, एम प्रशांत रेड्डी मुरली धर राव‌ और दुसरे मोजुद थे।

TOPPOPULARRECENT