Monday , October 23 2017
Home / India / टीम अन्ना के अरकान इक़्तेदार के दलाल

टीम अन्ना के अरकान इक़्तेदार के दलाल

अरकान-ए-पार्लीमेंट के ख़िलाफ़ टीम अन्ना के अहानत आमेज़ रिमार्कस के तनाज़ुर में कांग्रेस के सीनीयर लीडर द्विग विजय सिंह ने आज इल्ज़ाम आइद किया कि अब्ना हज़ारे की टीम को जमहूरीयत पर कोई यक़ीन नहीं है और वो ( टीम अन्ना) इक़्तेदार की दलाल बनन

अरकान-ए-पार्लीमेंट के ख़िलाफ़ टीम अन्ना के अहानत आमेज़ रिमार्कस के तनाज़ुर में कांग्रेस के सीनीयर लीडर द्विग विजय सिंह ने आज इल्ज़ाम आइद किया कि अब्ना हज़ारे की टीम को जमहूरीयत पर कोई यक़ीन नहीं है और वो ( टीम अन्ना) इक़्तेदार की दलाल बनने की कोशिश कर रही है ।

द्विग विजय सिंह ने अपनी रिहायश गाह पर अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि मैं महसूस करता हूँ कि टीम अन्ना को जमहूरीयत पर कोई भरोसा नहीं है और इसके अरकान इंतेख़ाबात में हिस्सा लिए बगै़र इक़्तेदार की दलाली करना चाहते हैं ।

मिस्टर द्विग विजय सिंह ने कहा कि टीम अन्ना के अक्सर अरकान का किरदार मशकूक है और उन में अख़लाक़ी इक़दार का फ़ुक़दान है। ग़ालिबन यही वजह है कि टीम (अन्ना) के अरकान-ए-पार्लीमेंट और अरकान-ए-पार्लीमेंट के ख़िलाफ़ गाली गलौज और एहांत आमेज़ रिमार्कस कर रहे हैं ।

मिस्टर सिंह ने इल्ज़ाम आइद किया कि टीम अन्ना के दो अहम अरकान अरविंद केजरीवाल और किरण बेदी हाल ही में बदउनवानीयों में मुलव्वस पाए गए हैं । द्विग विजय सिंह ने अपनी तन्क़ीदों का सिलसिला जारी रखते हुए मज़ीद कहा कि बी जे पी उस वक़्त ही अन्ना हज़ारे की टीम से दूर हो गई थी जब इस टीम ने आर एस एस की खुले आम ताईद हासिल करने से इनकार कर दिया था ।

सीनीयर कांग्रेस लीडर ने कहा कि मेरे ख़्याल में बी जे पी के कम से कम तीन महतलफ़ चेहरे हैं । जब वो इक़तिदार पर होती है तो इस का एक चेहरा होता है और अपोज़ीशन में होती है तो दूसरा चेहरा लगा लेती है लेकिन हक़ीक़त में बी जे पी हर एतबार से एक कमर्शियल पार्टी ( तिजारती जमात ) है ।

TOPPOPULARRECENT