Saturday , October 21 2017
Home / Sports / टीम में जगह ना मिलने पर मायूस नहीं : अब्दूर्रज़्ज़ाक़

टीम में जगह ना मिलने पर मायूस नहीं : अब्दूर्रज़्ज़ाक़

कराची 23 फ़रव‌री : सीनयर ऑल राउंडर अब्दूर्रज़्ज़ाक़ ने कहा कि इज़्ज़त और एहतिराम के साथ पाकिस्तान टीम में वापसी करना चाहता हूँ । टीम में जगह ना मिलने पर मायूस नहीं हूँ । मुझे हालात का अंदाज़ा था लेकिन मज़ीद क्रिकेट खेलना और बैन-उल-अक़वामी केरियर‌ जारी रखना चाहता हूँ ।

33 साला अब्दूर्रज़्ज़ाक़ 2 अक्टूबर को आई सी सी वर्ल्ड टी 20 में ऑस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ मैच खेलने के बाद पाकिस्तान टीम का हिस्सा नहीं हैं । वतन वापसी पर कप्तान मुहम्मद हफ़ीज़ के ख़िलाफ़ बयान देने पर उन्हें एक लाख रुपय जुर्माना अदा करना पड़ा था । एक इंटरव्यू में अब्दूर्रज़्ज़ाक़ ने कहा कि मज़ीद एकता डेढ़ साल क्रिकेट खेलना चाहता हूँ।

इस साल इंग्लिश काओनटी क्रिकेट भी खेलूं गा । लेकिन फ़िलहाल मेरे लिए हालात बेहतर नहीं हैं । बाअज़ अफ़राद की पालिसी ने मुझे मुल्क की ख़िदमत से महरूम कर रखा है । मेरा एहतिजाज रायगां जा रहा है लेकिन मुझे उमीद है कि मेहनत का सिला ज़रूर मिलेगा ।

46 टेस्ट, 265 वन्डे और 30 टी 20 खेलने वाले अब्दूर्रज़्ज़ाक़ ने कहा कि मेरा मसला बाअज़ ऐसे लोगों से है जिस दिन वो मंज़र पर नहीं रहे सब ठीक होजाएगा । अच्छे वक़्त का मुंतज़िर हूँ और अपने परसतारों से कहता हूँ कि वो मेरे लिए दुआ करें ।

TOPPOPULARRECENT