Sunday , October 22 2017
Home / District News / टी आर एस इक़तिदार के 100 दिन में कई अहम फ़ैसले और वादों की तकमील

टी आर एस इक़तिदार के 100 दिन में कई अहम फ़ैसले और वादों की तकमील

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती (टी आर एस) हुकूमत बरसरे इक्तदार आने के 100 दिन बाद भी कोई ठोस काम ना किए जाने पर अप्पोज़ीशन की तन्क़ीदों का जवाब देते हुए चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने एलान किया कि तमाम फ़लाही इस्कीमात पर बेहतर अमल आवरी की

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती (टी आर एस) हुकूमत बरसरे इक्तदार आने के 100 दिन बाद भी कोई ठोस काम ना किए जाने पर अप्पोज़ीशन की तन्क़ीदों का जवाब देते हुए चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने एलान किया कि तमाम फ़लाही इस्कीमात पर बेहतर अमल आवरी की जाएगी।

मेदक के नरसापुर में हलक़ा लोक सभा मेदक के ज़िमनी चुनाव में टी आर एस उम्मीदवार के प्रभाकर रेड्डी की ताईद में मुनाक़िदा जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि प्रदेश कांग्रेस कमेटी के सदर पोंनाला लक्ष्मीया कह रहे हैंके तीन महीनों के दौरान कुछ भी नहीं हुआ है।

जी हाँ, कुछ भी नहीं हुआ है। अगर कांग्रेस को इक़तिदार हासिल होता तो वो इन 100 दिन के दौरान अब तक कम से कम 3000 ता 4000 करोड़ रुपये खा चुकी होती। लेकिन हम एसा नहीं करसकते। उन्होंने इस तास्सुर का इज़हार किया कि नौ तशकील शूदा रियासत में हालात का बग़ौर जायज़ा लेने की ज़रूरत होती है। कई प्रोग्रामों के समरात दुसहरा ( अवाइल अक्टूबर )से अवाम को मयस्सर आयेंगी। वाज़िह रहे के चन्द्रशेखर राव‌ ने चीफ़ मिनिस्टर के ओहदे पर फ़ाइज़ होने के बाद हलक़ा असेंबली गजवेल पर अपना क़बज़ा बरक़रार रखते हुए पारलीमानी हलक़ा मेदक की रुकनीयत से इस्तीफ़ा दे दिया था और मख़लवा नशिस्त को पुर करने के लिए 13 सितंबर को राय दही होगी।

चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि ख़ाह ये बजट की तैयारी हैके प्रोग्रामों पर अमल आवरी ये तेलंगाना अवाम के लिए की जाती है। और ये सुनहरी तेलंगाना के मक़सद पर मबनी रहेगी।

बी जे पी को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए के सी आर ने कहा कि अवाम उस ज़ाफ़रानी जमात को वोट क्युं देंगे जिस ने ( ज़िला खम्मम के ) कई मंडल आंध्र प्रदेश को दी है और आंध्र प्रदेश को ही ज़ाइद बर्क़ी फ़राहम कररही है।? उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि बी जे पी। तेलुगु देशम पार्टी इत्तिहाद और कांग्रेस की तरफ से नामज़द करदा उम्मीदवारों को तीन माह पहले असेंबली के चुनाव में ही अवाम मुस्तर्द करचुके हैं।

राव‌ ने दावा किया कि असेंबली चुनाव के दौरान टी आर एस की तरफ़ से किए गए वादे के मुताबिक़ किसानों के ज़रई क़र्ज़ माफ़ किए जाऐंगे।

उन्होंने कहा कि ग़रीबों के लिए दो बेडरूम के घर, माहाना 1000 रुपये के सोश्यल सेक्योरिटी वज़ाइफ़ ,हैदराबाद में सेंधी की
दुकानात की कुशादगी, कबायली आबादीयों को पंचायत बनाने जैसी इस्कीमात का टी आर एस हुकूमत की तरफ से एलान किया गया है जिन पर बेहतर अंदाज़ में अमल आवरी की जाएगी। नरसापुर से नामा निगार सियासत की रिपोर्ट के मुताबिक़ चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि टी आर उसने अपने 100 दिन के इक़तिदार में 80 से ज़ाइद फ़ैसले किए।

रियासती काबीना ने एक ही वक़्त में 43 तारीख़ साज़ फ़ैसले किए जिस में मुसलमानों की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए अक़लियती बजट एक हज़ार करोड़ रुपये मुख़तस करने, मुसलमानों और दर्ज फ़हरिस्त कबायलियों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी, किसानों के ज़रई के क़र्ज़ा जात की माफ़ी, किसानों को इन पुट सब्सीडी रक़म की इजराई और दुसरे अवामी फ़लाह-ओ-बहबूद के फ़ैसले शामिल हैं।

उन्होंने हालिया मुनाक़िदा जामि घरेलू सर्वे में अवामी शिरकत की सताइश करते हुए अवाम से अपील की के वो इस जोश-ओ-ख़ुरोश का मुज़ाहरा करते हुए 13 सितंबर को मुनाक़िद शुदणी हलक़ा पार्लीमान मेदक के ज़िमनी चुनाव में टी आर एस उम्मीदवार के प्रभाकर रेड्डी को वोट दें और टी आर एस उम्मीदवार को उन से भी ज़्यादा वोटों की अक्सरीयत से कामयाब करें। इस मौके पर हरीश राव‌, पोचारम श्रीनिवास रेड्डी, महेंद्र रेड्डी रियासती वुज़रा, महमूद अली नायब वज़ीर-ए-आला, मुहम्मद फ़रीदुद्दीन साबिक़ वज़ीर, आर सत्य नाराय‌ना साबिक़ एम एलसी, चिंता प्रभाकर, मुदुन रेड्डी, बाबू मोहन, रामलिंगा रेड्डी, महीपाल रेड्डी अराकाने असेंबली और दुसरे क़ाइदीन मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT