Tuesday , October 24 2017
Home / District News / टी आर एस और वाई एस आर कांग्रेस पर तन्क़ीद

टी आर एस और वाई एस आर कांग्रेस पर तन्क़ीद

महबूबनगर, 26 मार्च: टी आर एस और वाई एस आर कांग्रेस दोहरा मीआर अपनाए हुए हैं। उन के दोहरे मीआर का अंदाज़ा इस बात से लगाया जा सकता है कि हाल ही में मुनाक़िद हुए सड़क बंद में जे ए सी और टी आर एस ने तेलेगु देशम को मदऊ नहीं किया। इन ख़्यालात का इज़

महबूबनगर, 26 मार्च: टी आर एस और वाई एस आर कांग्रेस दोहरा मीआर अपनाए हुए हैं। उन के दोहरे मीआर का अंदाज़ा इस बात से लगाया जा सकता है कि हाल ही में मुनाक़िद हुए सड़क बंद में जे ए सी और टी आर एस ने तेलेगु देशम को मदऊ नहीं किया। इन ख़्यालात का इज़हार तेलुगू देशम एम एल ए ( जड़चरला) एरा शेखर ने किया। उन्होंने वीज़न गार्डन फंक्शन हाल महबूबनगर में तेलुगू देशम कारकुनों के इजलास से ख़िताब करते हुए कहा कि तमाम सयासी जमातें मुत्तहिदा तौर पर तेलुगू देशम को इक़तिदार से दूर रखने की फ़िक्र में हैं। एरा शेखर ने अपने भाई पी चंदरा शेखर के रिमार्कस को मुस्तर्द करते हुए कहा कि पार्टी ने बुलंद ओहदों पर फ़ाइज़ करते हुए उन को मुनफ़र्द मुक़ाम अता किया।

इस के बावजूद चंद्रा बाबू नायडू पर उन के इल्ज़ामात बिलकुल ये ग़लत हैं। आज अचानक उन को तेलंगाने का नारा याद आगया है। एरा शेखर ने टी आर उस को आड़े हाथों लिया और कहा कि ख़ुद पार्टी के सरबराह के सी आर अलेहदा तेलंगाना पर संजीदा नहीं हैं। क्योंकि ख़ुद उन के ब्यानात में सच्चाई नहीं है। कभी हफ़्ता में तेलंगाना के क़ियाम की बात करते हैं तो कभी अपनी पार्टी के कांग्रेस में इंज़िमाम की बात करते हैं।

उन्होंने मज़ीद कहा कि के सी आर पार्लियामेंट में तेलंगाना का मसला उठाने के लिए पुरजोश नहीं रहते और तेलंगाना में आकर कांग्रेस के ख़िलाफ़ बयानबाज़ी करते हैं। उन्होंने वाई एस आर कांग्रेस के दोग़ले पन का ज़िक्र करते हुए कहा कि रियासती असेम्बली में कांग्रेस के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे एतिमाद में पेश रहते हैं और दिल्ली में वज़ीरे आज़म-ओ-यू पी ए चेयरमैन से मुलाक़ातें करते हैं।

इस तरह ये जमातें रियासती अवाम की आँखों में धूल झोंक रहे हैं। कारकुनों के इजलास से तेलुगू देशम क़ाइद पी वेंकटेश ने मुख़ातिब करते हुए कहा कि ज़िला की सतह पर इकलेती क़ाइदीन को कलीदी ओहदे दिए जाएंगे। बलदी इंतिख़ाबात में मुस्लिम आबादी वाले इलाक़ों में मुनासिब नुमाइंदगी दी जाएगी। पार्टी तमाम मज़ाहिब-ओ-तबक़ात को मुसावी मौक़े फ़राहम करेगी। इस मौक़े पर ज़िले के नायब सदर समद ख़ान, इकलेती ज़िला सदर इक़बाल पहलवान, कृष्णा मोहन ने बताया कि ज़िले में चंद्रा शेखर की अदम मुस्तैद का ख़मियाज़ा पार्टी को भुगतना पड़ा। अब ज़िले में पार्टी एक नए जोश के साथ अपनी मंज़िल को हासिल करके रहेगी।

TOPPOPULARRECENT