Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / टी आर एस का आज तेलंगाना बंद

टी आर एस का आज तेलंगाना बंद

हैदराबाद 15 जून: सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के चन्द्र शेखर राव ने अलहदा तेलंगाना रियासत का मुतालिबा करते हुए आज किए गए चलो असम्बली एहतेजाज को नाकाम बनाने सीमा आंध्र हुकूमत के मज़ालिम के ख़िलाफ़ कल 15 जून को तेलंगाना बंद की अपील क

हैदराबाद 15 जून: सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के चन्द्र शेखर राव ने अलहदा तेलंगाना रियासत का मुतालिबा करते हुए आज किए गए चलो असम्बली एहतेजाज को नाकाम बनाने सीमा आंध्र हुकूमत के मज़ालिम के ख़िलाफ़ कल 15 जून को तेलंगाना बंद की अपील की है। चन्द्र शेखर राव‌ ने कहा कि सीमा आंध्र हुकूमत ने एहतेजाज को नाकाम बनाने के लिए पुलिस का इस्तेमाल करके तेलंगाना अवाम पर मज़ालिम ढाए हैं।

इस तरह हैदराबाद और तेलंगाना अज़ला में जगह जगह अवाम को हिरासत में लिया गया। बेक़सूर अवाम जो अलहदा रियासत के क़ियाम के जज़बे के साथ एहतेजाज में शिरकत के लिए आरहे थे उन पर पुलिस ने लाठी चार्ज किया और हिरासत में लिया गया। चन्द्र शेखर राव‌ ने पुलिस मज़ालिम और गिरफ़्तारीयों की मज़म्मत की और अवाम से अपील की के वो कल के बंद को कामयाब बनाईं।

उन्हों ने समाज के तमाम तबक़ात से अपील की के वो बंद में हिस्सा लेकर अलहदा तेलंगाना तहरीक से अपनी वाबस्तगी और यगानगत का इज़हार करें।

उन्होंने जय ए सी क़ाइदीन, अरकान-ए-पार्लीमैंट‍ ओ‍ असेम्बली और तेलंगाना तहरीकों से वाबस्ता क़ाइदीन की गिरफ़्तारी की मज़म्मत की और उन्हें किसी भी मुक़द्दमा में माख़ूज़ किए बगै़र फ़ौरी रिहा करने का मुतालिबा किया।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना अवाम को बंद की कामयाबी के ज़रीये अपने शदीद जज़बात का हुकूमत से इज़हार करना चाहीए।के सी आर ने वाज़िह किया कि तेलंगाना तहरीक गिरफ़्तारीयों और मज़ालिम से कमज़ोर नहीं होगी बल्के इस तरह के मज़ालिम से तेलंगाना अवाम के हौसले और बुलंद होंगे।

उन्होंने उम्मीद ज़ाहिर की के तेलंगाना एजीटेशन आने वाले दिनों में मज़ीद शिद्दत इख़तियार करेगा। इसी दौरान तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाली मुख़्तलिफ़ तंज़ीमों ने टी आर एस सरबराह चन्द्र शेखर राव‌ की तरफ से बंद के एलान की ताईद की है।

तेलंगाना मज़दूर यूनीयन, तेलंगाना इम्पलाइज़ यूनीयन ने बंद की मुकम्मल ताईद का एलान किया है। तेलंगाना पोलटीकल जय ए सी की कमेटी का हंगामी मीटिंग क़ाइदीन की रिहाई के बाद मुनाक़िद होगा जिस में बंद की ताईद का फ़ैसला किया जाएगा। बंद की कामयाबी के लिए टी आर एस ने 10 अज़ला में अपने कैडर को मुतहर्रिक कर दिया है।

TOPPOPULARRECENT