Tuesday , October 17 2017
Home / District News / टी आर एस मुसलमानों के जज़बात का ख़्याल रखेगी- कविता

टी आर एस मुसलमानों के जज़बात का ख़्याल रखेगी- कविता

तेलंगाना जागृति सदर-ओ-निज़ामबाद पार्लियामेंट की टी आरा एस उम्मीद वारा के कविता ने इस बात का अह्द किया कि टी आराएस चुनाव के बाद कांग्रेस या बी जे पी से मुफ़ाहमत नहीं करेगी और मुसलमानों के मुफ़ादात के ख़िलाफ़ काम नहीं करेगी लिहाज़ा मुसलम

तेलंगाना जागृति सदर-ओ-निज़ामबाद पार्लियामेंट की टी आरा एस उम्मीद वारा के कविता ने इस बात का अह्द किया कि टी आराएस चुनाव के बाद कांग्रेस या बी जे पी से मुफ़ाहमत नहीं करेगी और मुसलमानों के मुफ़ादात के ख़िलाफ़ काम नहीं करेगी लिहाज़ा मुसलमानों को ख़ौफ़ज़दा होने की कोई ज़रूरत नहीं।

कवीता निज़ामबाद में वाई एस आर कांग्रेस के कारकुनों ने टी आरा एस में शमूलीयत के मौके पर सहाफ़ीयों से बातचीत करते हुए किया। उन्होंने कहा कि मुल्क में सब को मसावी हुक़ूक़ हैं और मुसलमानों को पिछ्ले 60 सालों से कांग्रेस वोट बैंक की तरह इस्तेमाल करते हुए आरही है कांग्रेस ने टी आर एस से मुफ़ाहमत के लिए कई मर्तबा कोशिश की है लेकिन इस के बावजूद भी टी आर एस ने कांग्रेस से मुफ़ाहमत नहीं की है।

तेलंगाना की तरक़्क़ी‍ ओ‍ अक़लियतों की फ़लाह बहबूद के लिए मुसलमानों के साथ इंसाफ़ करने का इरादा ज़ाहिर किया। उन्होंने कहा कि टी आर एस तेलंगाना के मुसलमानों के मसाइल के हल के लिए दिल्ली सतह पर नुमाइंदगी करने और तेलंगाना की रिवायती गंगा जमुनी तहज़ीब की बरक़रारी और इत्तेहाद के लिए टी आर एस है।

TOPPOPULARRECENT