Tuesday , August 22 2017
Home / Hyderabad News / टी आर एस में 2 अरकाने असेंबली की शमूलीयत

टी आर एस में 2 अरकाने असेंबली की शमूलीयत

हैदराबाद 04 दिसंबर: ग्रेटर हैदराबाद और मजालिस मुक़ामी के क़ानूनसाज़ कौंसिल की नशिस्तों के चुनाव से एन पहले तेलुगू देशम और कांग्रेस को इस वक़्त धक्का लगा जब उस के दो अवामी नुमाइंदों ने टी आर एस में शमूलीयत इख़तियार करली।

वर्ंगल लोक सभा हलक़ा के ज़िमनी चुनाव में बदतरीन शिकस्त के बाद तेलुगू देशम और कांग्रेस का कैडर मायूसी का शिकार है। उसी दौरान चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ की तरफ से शुरू करदा ऑप्रेशन आकर्षण से मुतास्सिर हो कर उन जमातों के क़ाइदीन की शमूलीयत का आग़ाज़ हो चुका है। हलक़ा असेंबली सिकंदराबाद कंटोनमेंट के तेलुगू देशम रुकने असेंबली जी सायना और हैदराबाद से ताल्लुक़ रखने वाले कांग्रेस के रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल एम एस प्रभाकर ने कैंप ऑफ़िस में चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ से मुलाक़ात की और टी आर एस में शमूलीयत का एलान किया।

चीफ़ मिनिस्टर ने इन अवामी नुमाइंदों का पार्टी में इस्तेक़बाल करते हुए उम्मीद ज़ाहिर की के ग्रेटर हैदराबाद के हुदूद में तरक़्क़ीयाती इक़दामात पर अमल आवरी में इस से काफ़ी मदद मिलेगी।

चीफ़ मिनिस्टर को यक़ीन हैके इन क़ाइदीन की शमूलीयत से ग्रेटर हैदराबाद के नताइज पर-असर पड़ेगा और टी आर एस की कामयाबी के इमकानात में इज़ाफ़ा होगा।

TOPPOPULARRECENT