Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / टी आर एस सुनहरे तेलंगाना की तशकील के वादे को पूरा करने कोशां

टी आर एस सुनहरे तेलंगाना की तशकील के वादे को पूरा करने कोशां

चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना-ओ-सदर टी आर एस के चन्द्रशेख राव‌ ने एलान किया कि तेलंगाना रियासत में मुस्तक़बिल में किसी भी सियासी जमात के लिए कोई मौक़ा नहीं है और टी आर एस आइन्दा असेंबली चुनाव में भारी अक्सरीयत से कामयाबी हासिल करेगी।

चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना-ओ-सदर टी आर एस के चन्द्रशेख राव‌ ने एलान किया कि तेलंगाना रियासत में मुस्तक़बिल में किसी भी सियासी जमात के लिए कोई मौक़ा नहीं है और टी आर एस आइन्दा असेंबली चुनाव में भारी अक्सरीयत से कामयाबी हासिल करेगी।

शहर के मज़ाफ़ाती इलाके कोमपली के आर डी कन्वेंशन सेंटर में पार्टी के रियासती सतह के मीटिंग से ख़िताब करते हुए चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि अवाम का भरोसा सिर्फ़ टी आर एस पर है और वो किसी और पार्टी पर एतेमाद नहीं करेंगे।

टी आर एस ने सुनहरे तेलंगाना की तशकील का अवाम से जो वादा किया था, उसकी तकमील के लिए कोशां हैं। के सी आर ने कहा कि उनकी हुकूमत ग़रीबों की भलाई के अलावा किसानों और सनअती शोबे की तरक़्क़ी को अहम तर्जीहात के तौर पर एजंडा में रखती है और इन तीनों तर्जीहात के साथ हुकूमत काम कर रही है।

चीफ़ मिनिस्टर ने अक़लियतों और कमज़ोर तबक़ात की भलाई से मुताल्लिक़ हुकूमत के इक़दामात का तज़किरा किया और ग़रीब मुस्लिम लड़कीयों की शादी के मौके पर फी कस 51 हज़ार रुपये की इमदाद से मुताल्लिक़ शादी मुबारक स्कीम और अक़लियती बजट को 1000 करोड़ से ज़ाइद मुक़र्रर करने का बतौर ख़ास तज़किरा किया।

ख़वातीन के तहफ़्फ़ुज़ के लिए हैदराबाद में She टीमें तशकील दी गई। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि सरमाया कारी के सिलसिले में सनअती इदारों की दरख़ास्तों की यकसूई के लिए सिंगल विंडो सिस्टम राइज किया गया है।

दुनिया भर में तेलंगाना हुकूमत की सनअती पालिसी सताइश की जा रही है। चीफ़ मिनिस्टर ने बर्क़ी बोहरान का हवाला दिया और कहा कि आइन्दा तीन बरसों में बोहरान पर मुकम्मिल क़ाबू पालिया जाएगा।

दो साल बाद किसानों को 24 घंटे बर्क़ी सरबराह की जाएगी। उन्होंने कहा कि एन टी पी सी की तरफ से 4000 मैगावाट और तेलंगाना जीनको की तरफ से 6000 मैगावाट बर्क़ी तैयारी के प्रोजेक्ट क़ायम किए जा रहे हैं। उन्होंने कहा कि किसानों के लिए बर्क़ी का मसला सिर्फ़ जारीया सीज़न तक रहेगा। ताहम हुकूमत बेहतर बर्क़ी सरबराही के लिए बैरूनी रियासत से बर्क़ी ख़रीद रही है।

उन्होंने क़ाइदीन और कारकुनों को मश्वरह दिया कि वो अप्पोज़ीशन की तन्क़ीदों की परवाह किए बगै़र मुत्तहिद होकर काम करें, जिस तरह तेलंगाना जद्द-ओ-जहद के दौरान मुत्तहिद थे। सुनहरे तेलंगाना की तशकील हमारी ज़िम्मेदारी है और उस वक़्त तक हम चेन से नहीं बैठेंगे।

चीफ़ मिनिस्टर ने सरकारी स्कीमात पर कामयाबी से अमल आवरी में पार्टी क़ाइदीन के रोल को अहम क़रार दिया और कहा कि सरकारी स्कीमात के फ़वाइद गांव गांव तक पहुंचाना क़ाइदीन की ज़िम्मेदारी है। चीफ़ मिनिस्टर ने पार्टी के 30 लाख कारकुनों के लिए फी कस 2 लाख रुपये के ग्रुप इंशोरंस का एलान किया।

TOPPOPULARRECENT