Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / टी आर ऐस अरकान असैंबली की यक्म नवंबर से मुद्दत ग़ैर मुअय्यना की भूक हड़ताल

टी आर ऐस अरकान असैंबली की यक्म नवंबर से मुद्दत ग़ैर मुअय्यना की भूक हड़ताल

हैदराबाद 27 अक्टूबर ( सियासत न्यूज़) टी आर ऐस रुकन असैंबली हरीश राव् ने ऐलान किया कि अलहदा तेलंगाना एजीटशन में शिद्दत पैदा करने केलिए यक्म नवंबर से टी आर उसके तमाम अरकान असैंबली ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल का आग़ाज़ करेंगे ।

हैदराबाद 27 अक्टूबर ( सियासत न्यूज़) टी आर ऐस रुकन असैंबली हरीश राव् ने ऐलान किया कि अलहदा तेलंगाना एजीटशन में शिद्दत पैदा करने केलिए यक्म नवंबर से टी आर उसके तमाम अरकान असैंबली ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल का आग़ाज़ करेंगे ।

हरीश ऱाव् ने आज सियासत को बतायाकि जवाइंट ऐक्शण कमेटी ने इबतदा-ए-में तीन दिन की भूक हड़ताल का फ़ैसला किया था लेकिन अब उसे ग़ैर मुअय्यना मुद्दत में तबदील करदिया गया है ।

उन्होंने कहा कि यक्म नवंबर से इंदिरा पार्क के क़रीब ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल शुरू होजाएगी और ये मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से अलहदा तलंगाना की तशकील के ऐलान तक जारी रहेगी । उन्हों ने बताया कि सदर टी आर ऐस चन्द्र शेखर राव् भी भूक हड़ताल शुरू करने तैय्यार हैं ताहम पार्टी क़ाइदीन ने अभी उस की इजाज़त नहीं दी ।

उन्होंने बताया कि के सी आर की सेहत को देखते हुए उन्हें भूक हड़ताल में फ़िलवक़्त शामिल ना करने का फ़ैसला किया गया है । इस के बजाय पार्टी के तमाम अरकान असैंबली ग़ैर मुअय्यना मुद्दत के इस बरत में शरीक होंगे ।

हरीश राव् ने बताया कि तलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले तमाम अवामी नुमाइंदे एस भूक हड़ताल में शामिल हो सकते हैं ।

कांग्रेस और तलगोदीशम से ताल्लुक़ रखने वाले अरकान-ए-पार्लीमैंट-ओ-असैंबली अलहदा तलंगाना की ताईद का ऐलान तो करते हैं लेकिन वो अस्तीफ़ा देने केलिए तैय्यार नहीं । यक्म नवंबर को इन क़ाइदीन की संजीदगी का इमतिहान होगा जिस दिन के सरकारी तक़ारीब का बाईकॉट करने के साथ साथ भूक हड़ताल के आग़ाज़ का मंसूबा है ।

हरीश राव् ने बताया जो भी अरकान असैंबली तलंगाना मसला पर संजीदा होंगे वो ज़रूर भूक हड़ताल में शामिल होंगे । जे ए सी की जानिब से किसी भी अवामी नुमाइंदे को शिरकत की दावत नहीं दी जाएगी । उन्हों ने कहा कि सरकारी मुलाज़मीन ने 42दिन तक मुसलसल भूक हड़ताल करते हुए तेलंगाना मसला को मर्कज़ तक पहुंचाया और मर्कज़ी हुकूमत को मुज़ाकरात केलिए मजबूर किया ।

सरकारी मुलाज़मीन ने तलंगाना केलिए अपनी तनख़्वाहों की भी परवाह नहीं की और अब ये ज़िम्मेदारी सियासतदानों पर आइद होती है कि वो इस तहरीक को आगे बढ़ाईं । हरीश राव् ने कहा कि इबतदा-ए-ही से के चन्द्र शेखर राव् की क़ियादत में अलहदा रियासत की तहरीक जारी ही। उन्हों ने दूसरी जमातों के साथ मिलकर मुत्तहदा जद्द-ओ-जहद केलिए जवाइंट ऐक्शण कमेटी के तहत एहतिजाज का फ़ैसला किया ।

हरीश राव् ने तॆल्गुदॆसम् के तॆलंगाना क़ाइदीन को तन्क़ीद का निशाना बनाया कि वो तहरीक में हिस्सा लेने के बजाय टी आर ऐस और दूसरे तॆलंगाना क़ाइदीन को तन्क़ीद का निशाना बनारहे हैं । उन्हों ने कहाकि तलगोदीशम पार्टी पर अवाम भरोसा करने तैय्यार नहीं हैं ।

तॆल्गुदॆसम् क़ाइदीन तलंगाना की ताईद में ब्यानात जारी कररहे हैं लेकिन उन के क़ाइद चंद्रा बाबू नायडू तलंगाना के बारे में अभी तक वाज़िह नहीं हैं । इन क़ाइदीन को चाहीए कि पहले चंद्रा बाबू नायडू से तलंगाना की ताईद में ब्यान जारी कराईं । हरीश राव् ने 42दिन की हड़ताल को कामयाब क़रार दिया और सरकारी मुलाज़मीन मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात सिंगारीनी कालरीज़ बर्क़ी आर टी सी मुलाज़मीन से इज़हार-ए-तशक्कुर किया ।
उन्होंने अवाम का भी शुक्रिया अदा किया जिन्हों ने 42दिन की हड़ताल में कई मुश्किलात का सामना करते हुए तलंगाना रियासत के हक़ में उसे बर्दाश्त किया । उन्हों ने कहा कि जय ए सी ने हड़ताल के तरीका-ए-कार में तबदीली का फ़ैसला किया है और आने वाले दिनों में मुख़्तलिफ़ एहितजाजी प्रोग्राम्स होंगे । बहुत जल्द चलो हैदराबाद प्रोग्राम का ऐलान किया जाएगा जिस में लाखों अफ़राद हैदराबाद में जमा होकर तलंगाना से अपनी ताईद का इज़हार करेंगे ।

हरीश राव् ने मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो मज़ीद ताख़ीर किए बगै़र पार्लीमैंट के सरमाई इजलास में तलंगाना के हक़ में बिल पेश करी। उन्हों ने कहाकि मर्कज़ी हुकूमत को इस मसला पर मज़ीद किसी मुज़ाकरात की ज़रूरत नहीं है क्योंकि तमाम अहम अप्पोज़ीशन जमातों ने बल की पीशकशी की सूरत में ताईद का यक़ीन दिलाया है । उन्हों ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत के पास बल की पीशकशी के इलावा कोई चारा नहीं क्योंकि इस के लिए असैंबली में क़रारदाद की मंज़ूरी भी ज़रूरी नहीं ही।

TOPPOPULARRECENT