Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / टी आर ऐस बड़ी सयासी ताक़त बन कर उभरेगी

टी आर ऐस बड़ी सयासी ताक़त बन कर उभरेगी

हैदराबाद 23 मई ( सियासत न्यूज़) टी आर एस के रुकन असेंबली के टी रामा राव ने कहा कि आइन्दा आम इंतिख़ाबात में तेलंगाना में टी आर ऐस एक बड़ी सयासी ताक़त बन कर उभरेगी। उन्हों ने कहा कि कोई भी मुख़ालिफ़ तेलंगाना ताक़त टी आर एस के बढ़ते क़दम

हैदराबाद 23 मई ( सियासत न्यूज़) टी आर एस के रुकन असेंबली के टी रामा राव ने कहा कि आइन्दा आम इंतिख़ाबात में तेलंगाना में टी आर ऐस एक बड़ी सयासी ताक़त बन कर उभरेगी। उन्हों ने कहा कि कोई भी मुख़ालिफ़ तेलंगाना ताक़त टी आर एस के बढ़ते क़दमों को रोक नहीं पाएगी।

रामा राव ने कहा कि हालिया अर्सा में क़ौमी इदारों की जानिब से जो भी सर्वे मंज़रे आम पर आए हैं इन तमाम में टी आर एस को तेलंगाना में पहला मुक़ाम दिया गया है। रामा राव ने दावा किया कि आर एस का आइन्दा इंतिख़ाबात में मुज़ाहरा इन सर्वे से भी ज़्यादा बेहतर रहेगा।

तेलंगाना के हर गा में गुलाबी पर्चम लहराएगा और टी आर ऐस ना सिर्फ़ रियासत बल्कि क़ौमी सतह पर भी एक बड़ी सयासी क़ुव्वत बन कर उभरेगी। तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले वुज़रा और अरकान असेंबली को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए टी आर ऐस रुकन असेंबली ने कहा कि उन के बारे में जितना कम कहा जाये बेहतर है

आने वाले इंतिख़ाबात में अवाम ही उन्हें सबक़ सिखाएं गे। उन्हों ने कहा कि नौजवानों की क़ुर्बानीयों को देखते हुए भी ये ख़ामोश हैं। हुकूमत तेलंगाना के साथ मुसलसल नाइंसाफ़ीयां कररही है लेकिन तेलंगाना के वुज़रा को अपनी कुर्सी बचाने की फ़िक्र है।

उन्हों ने तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले क़ाइदीन को मश्वरा दिया कि वो अपनी जमातों को छोड़कर तेलंगाना तहरीक से वाबस्ता होजाएं और अलहदा रियासत के हुसूल में अपनी संजीदगी का मुज़ाहरा करें।

TOPPOPULARRECENT