Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / टी जी वेंकटेश और लगड़ा पार्टी के ब्यानात काबिल-ए-मुज़म्मत

टी जी वेंकटेश और लगड़ा पार्टी के ब्यानात काबिल-ए-मुज़म्मत

हैदराबाद।१५अप्रैल, ( आई एन एन ) तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के रुकन असैंबली मिस्टर टी हरीश राव‌ ने आज वजए वाड़ा के रुकन पार्लीमैंट लगड़ा पाटी राजगोपाल और वज़ीर छोटी आबपाशी टी जी वेंकटेश के ब्यानात की मुज़म्मत की कि 18असम्बली हलक़ा जा

हैदराबाद।१५अप्रैल, ( आई एन एन ) तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के रुकन असैंबली मिस्टर टी हरीश राव‌ ने आज वजए वाड़ा के रुकन पार्लीमैंट लगड़ा पाटी राजगोपाल और वज़ीर छोटी आबपाशी टी जी वेंकटेश के ब्यानात की मुज़म्मत की कि 18असम्बली हलक़ा जात में आइन्दा मुनाक़िद होने वाले ज़िमनी इंतिख़ाबात में अगर कांग्रेस पार्टी को कामयाबी हासिल होतो कांग्रेस पार्टी तेलंगाना पर मुवाफ़िक़ फ़ैसला का ऐलान करेगी।

मीडीया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए उन्हों ने कहा कि एक ज़िम्मेदार वज़ीर और एम पी के ब्यानात इंतिहाईक़ाबिल एतराज़ हैं और उन्हें सीमा आंधरा में होने वाले ज़िमनी इंतिख़ाबात को तेलंगाना के मसला से नहीं जोड़ना चाहिये। मिस्टर हरीश राव‌ ने इन दोनों से दरयाफ़त किया कि वो इस बात की वज़ाहत करें कि आया उन्हों ने इस तरह के ब्यानात हुकूमत की जानिब से दिए हैं या ये उन के शख़्सी रिमार्कस हैं।

सदी पेट के रुकन असम्बली ने कांग्रेस हाईकमान से मुतालिबा किया कि इस तरह के ग़ैर ज़िम्मा दाराना ब्यानात देने और अवाम को उलझन में डालने पर इन दोनों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाई।

इस तरह के मुतनाज़ा ब्यानात से तलबा मुश्तइल होकर ख़ुदकुशी का रास्ता इख़तियार करेंगी।उन्हों ने सीमा आंधरा के क़ाइदीन से कहा कि वो इस तरह के ब्यानात जारी करने से गुरेज़ करें। मिस्टर हरीश राव‌ कहा कि कांग्रेस और वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी दोनों रियासत को मुत्तहिद रखने के लिए काम कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT