Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / टी जे ए सी क़ाइदीन की दिल्ली में के सी आर से मुलाक़ात

टी जे ए सी क़ाइदीन की दिल्ली में के सी आर से मुलाक़ात

तेलंगाना पोलिटिकल जोइंट एक्शन कमेटी के सदर नशीन प्रोफेसर कूदंड राम की क़ियादत में जे ए सी के क़ाइदीन ने आज नई दिल्ली में टी आर एस के सरब्राह के चन्द्र शेखर राव से मुलाक़ात की। तेलंगाना इम्पलॉइज़ जे ए सी के क़ाइदीन भी इस मौक़ा पर मौजूद थे

तेलंगाना पोलिटिकल जोइंट एक्शन कमेटी के सदर नशीन प्रोफेसर कूदंड राम की क़ियादत में जे ए सी के क़ाइदीन ने आज नई दिल्ली में टी आर एस के सरब्राह के चन्द्र शेखर राव से मुलाक़ात की। तेलंगाना इम्पलॉइज़ जे ए सी के क़ाइदीन भी इस मौक़ा पर मौजूद थे।

मर्कज़ की जानिब से तेलंगाना मसअले पर सयासी जमातों की राय हासिल करने के लिए तलब कर्दा इजलास पर तबादले ख़्याल किया गया। चन्द्र शेखर राव और डॉक्टर केशव राव ने टी आर एस की जानिब से ग्रुप ऑफ़ मिनिस्टर्स के रूबरू पेश होते हुए अलैहदा तेलंगाना के हक़ में मौक़िफ़ की वज़ाहत की।

चन्द्र शेखर राव ने जे ए सी क़ाइदीन को ग्रुप ऑफ़ मिनिस्टर्स से मुलाक़ात की तफ़सीलात से वाक़िफ़ कराया। उन्हों ने बताया कि टी आर एस ने वाज़ेह कर दिया कि हैदराबाद दारुल हुकूमत के साथ 10 अज़ला पर मुश्तमिल तेलंगाना रियासत के इलावा कोई और मुतबादिल क़ाबिले क़ुबूल नहीं होगा।

चन्द्र शेखर राव ने ग्रुप ऑफ़ मिनिस्टर्स को हैदराबाद के बारे में बाअज़ पाबंदियों की इत्तिलाआत पर अपने एतराज़ात से भी वाक़िफ़ कराया।

TOPPOPULARRECENT