Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / टी सीता राम तेलुगु देशम से मुस्ताफ़ी, सदर पार्टी को मकतूब इस्तीफ़ा

टी सीता राम तेलुगु देशम से मुस्ताफ़ी, सदर पार्टी को मकतूब इस्तीफ़ा

सीनियर तेलुगु देशम क़ाइद टी सीता राम ने आज तेलुगु देशम पार्टी से मुस्ताफ़ी होने का एलान कर दिया है। अलैहदा रियासत तेलंगाना मअसले पर तेलुगु देशम की जानिब से इख़्तियार कर्दा मौक़िफ़ पर गुज़िश्ता चंद यौम से पार्टी से नाराज़ थे। टी

सीनियर तेलुगु देशम क़ाइद टी सीता राम ने आज तेलुगु देशम पार्टी से मुस्ताफ़ी होने का एलान कर दिया है। अलैहदा रियासत तेलंगाना मअसले पर तेलुगु देशम की जानिब से इख़्तियार कर्दा मौक़िफ़ पर गुज़िश्ता चंद यौम से पार्टी से नाराज़ थे। टी सीता राम ने सदर तेलुगु देशम एन चंद्रा बाबू नायडू को रवाना कर्दा मकतूब इस्तीफ़ा में बताया कि तेलुगु देशम पार्टी की जानिब से इख़्तियार कर्दा मौक़िफ़ आँजहानी एन टी रामा राव की ख़ाहिशात के मुनाफ़ी है।

उन्हों ने बताया कि तेलुगु देशम पार्टी ने रियासत की तक़सीम की हिमायत करते हुए बानी तेलुगु देशम पार्टी के नज़रियात से इन्हिराफ़ किया है इसी लिए वो पार्टी से मुस्ताफ़ी होने के मुताल्लिक़ फ़ैसला ले चुके हैं।

पार्टी ज़राए के बामूजिब नायडू को सीता राम का मकतूब इस्तीफ़ा मौसूल हो चुका है और नायडू ने एक मर्तबा फिर ये वाज़ेह कर दिया है कि पार्टी किसी के दबाव के आगे रियासत की तक़सीम के मुताल्लिक़ पार्टी के फ़ैसला से इन्हिराफ़ नहीं करेगी।

बावसूक़ ज़राए से मौसूला इत्तिलाआत के बामूजिब टी सीता राम ने तेलुगु देशम से मुस्ताफ़ी होते हुए वाई एस आर कांग्रेस में शमूलीयत इख़्तियार करने का फ़ैसला किया है।

TOPPOPULARRECENT