Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / टेलीकॉम इदारों की लापरवाही पर चंद्रबाबू नायडू ब्रहम

टेलीकॉम इदारों की लापरवाही पर चंद्रबाबू नायडू ब्रहम

आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू ने साहिली अज़ला में तूफ़ान हुदहुद के गुज़र जाने के बाद की सूरत-ए-हाल से जल्द निमटने में मुख़्तलिफ़ एजेंसीयों की नाकामी पर शदीद ब्रहमी का इज़हार किया और कहा कि मुतास्सिरा अवाम को तेज़ रफ

आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू ने साहिली अज़ला में तूफ़ान हुदहुद के गुज़र जाने के बाद की सूरत-ए-हाल से जल्द निमटने में मुख़्तलिफ़ एजेंसीयों की नाकामी पर शदीद ब्रहमी का इज़हार किया और कहा कि मुतास्सिरा अवाम को तेज़ रफ़्तार इमदाद रसानी के लिए तमाम मुताल्लिक़ा अफ़राद और इदारों को सही अंदाज़ में काम करना चाहीए। चंद्रबाबू नायडू ने यहां अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि उन्होंने तमाम एजेंसीयों को हिदायत की थी कि वो मीटिंग में किसी हीला-ओ-बहाना के बगै़र शिरकत करें लेकिन टेलीकॉम इदारे अपनी ख़िदमात को नाकामी-ओ-मसदोदी को रोकने में नाकाम होगए हैं जिस से अवाम बुरी तरह मुतास्सिर हुए हैं।

चंद्रबाबू नायडू ने कहा कि में यहां इन एजेंसीयों के साथ किसी क़दर सख़्त होगया हूँ। मैंने टैली फोन्स (ख़िदमात फ़राहम करने वालों से भी यही) कहा था कि (ये काम) शाम तक मुकम्मिल होजाना चाहीए। सिर्फ़ मीटिंग में ना आना बल्कि उन का आम रवैय्या भी अच्छा नहीं है। में इन तमाम को वार्निंग दे चुका हूँ। मुझे इस हद तक पहूंचना पड़ा है। किसी को भी मेरे बारे में ग़लतफ़हमी का शिकार नहीं रहना चाहीए। अगर कोई मेरे मीटिंग में नहीं आएगा तो में कह चुका हूँ कि हम पुलिस भेज देंगे। जी हाँ! बस यही मेरा हुक्म है जो में दे चुका हूँ। तूफ़ान हुदहुद इतवार को बंदरगाह के शहर विशाखापटनम से टकराया था जिस के नतीजे में हर तरफ़ बदतरीन तबाही फैल गई थी और इंफ्रास्ट्रक्चर को भारी नुक़्सानात के साथ आम ज़िंदगी अमलन मफ़लूज होगई थी। चंद्रबाबू नायडू ने कहा कि बिशमोल टेलीफ़ोन ख़िदमात फ़राहम कुनुन्दगान तमाम एजेंसीयों को चाहीए कि वो मुसीबतज़दा अवाम की मदद की कोशिश करें।

TOPPOPULARRECENT