Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / टेलीफ़ोन टैपिंग : मज़ीद 4 टेलीकॉम इदारों के नुमाइंदों से पूछगिछ

टेलीफ़ोन टैपिंग : मज़ीद 4 टेलीकॉम इदारों के नुमाइंदों से पूछगिछ

हैदराबाद 24 जून हुकूमत तेलंगाना की तरफ से मुबय्यना टेलीफ़ोन टैपिंग की तहक़ीक़ात करनेवाली आंध्र प्रदेश की ख़ुसूसी तहक़ीक़ाती टीम (एस आई टी) के मीटिंग पर मज़ीद 4 टेलीकॉम ख़िदमात फ़राहम करने वाले इदारों के नुमाइंदों ने रुजू होकर अपने ब

हैदराबाद 24 जून हुकूमत तेलंगाना की तरफ से मुबय्यना टेलीफ़ोन टैपिंग की तहक़ीक़ात करनेवाली आंध्र प्रदेश की ख़ुसूसी तहक़ीक़ाती टीम (एस आई टी) के मीटिंग पर मज़ीद 4 टेलीकॉम ख़िदमात फ़राहम करने वाले इदारों के नुमाइंदों ने रुजू होकर अपने बयानात कलमबंद करवाए।

एस आई टी की तरफ़ से जारी करदा नोटिस का जवाब देते हुए टेलीकॉम ख़िदमात फ़राहम करने वाले 3 इदारों के आफ़िसरान भवानी पोरम पुलिस स्टेशन पहूंच कर तहक़ीक़ाती टीम के सवालात के जवाब दिए। दुसरे 5 कंपनीयों के नुमाइंदे तहक़ीक़ात के पहले दिन पीर को एस आई टी के मीटिंग पर रुजू हुए थे।

एस आई टी ने टेलीकॉम ख़िदमात फ़राहम करने वाले 12 इदारों के नाम नोटिस जारी करते हुए 90 यौम की काल डाटा फ़राहम करने की हिदायत की थी। उन से ये भी कहा गया था कि उन अफ़राद की फ़हरिस्त भी जारी की जाये जिन के टेलीफ़ोन टयाप किए जा रहे थे और उन अफ़राद के नाम भी नाम बताए जाएं जिन्हों ने टेलीफ़ोन टैपिंग का हुक्म दिया था।

बाज़ टेलीकॉम इदारे इस बुनियाद पर एस आई के मीटिंग पर हाज़िरी देने से पस-ओ-पेश कररहे थे कि वो इस के दायरा कार में शामिल नहीं है ताहम एस आई टी ओहदेदारों ने उन्हें बावर करवाया कि ये इदारे चूँकि आंध्र प्रदेश सर्किल के तहत काम कररहे हैं चुनांचे वो भी इस के दायरा कार के तहत शामिल हैं।

हुकूमत आंध्र प्रदेश ने इल्ज़ाम आइद किया था कि चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू और उनके चंद वुज़रा के टेलीफ़ोनस हुकूमत तेलंगाना की तरफ से टयाप किए जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT