Thursday , September 21 2017
Home / AP/Telangana / ट्रीप्पल आई टी कॉलेज बासिर में अहल तलबा की फ़हरिस्त का एलान

ट्रीप्पल आई टी कॉलेज बासिर में अहल तलबा की फ़हरिस्त का एलान

हैदराबाद 13 जून: रियासत तेलंगाना के बासिर (ज़िला आदिलाबाद) में वाक़्ये ट्रीप्पल आई टी
(IIIT) कॉलेज में साल 2016-2017 के लिए दाख़िलों के सिलसिले में अहल तलबा-ओ-तालिबात की फ़हरिस्त का एलान कर दिया गया। वाइस चांसलर आर जी यू के टी (राजीव गांधी यूनीवर्सिटी आफ़ कॉलेज टेक्नोलोजी) प्रोफेसर सत्य नारायणा ने अहल तलबा-ओ-तालिबात की फ़हरिस्त जारी की। और इस फ़हरिस्त का कॉलेज के वेबसाईट (RGUKT.AC.IN) पर मुशाहिदा किया जा सकता है।

इस कॉलेज में दाख़िलों के लिए जुमला 936 तलबा के मिनजुमला तलबा-ए-का औसत 47 फ़ीसद और तालिबात का औसत 53 फ़ीसद है। उन्होंने बताया कि सरकारी मदारिस में तालीम हासिल कर के (IIIT) आई आई आई टी में दाख़िला हासिल करने वाले स्टूडेंट्स का औसत (70) फ़ीसद और ख़ानगी मदारिस और सरकारी अक़ामती मदारिस में तालीम हासिल कर के मुंतख़ब होने वाले स्टूडेंट्स का औसत 30 फ़ीसद रहा।

प्रोफेसर सत्य नारायणा ने बताया कि ज़िला वारी असास पर मुंतख़ब होने वाले तलबा-ओ-तालिबात की तादाद के मुताबिक़ वर्ंगल से 273 करीमनगर से 151 महबूबनगर से 91 मेदक से 77 निज़ामबाद से 73 नलगेंडा से 63 खम्मम से 61 रंगारेड्डी से 54 आदिलाबाद से 46 और शहरे हैदराबाद से 6 के अलावा दुसरे मुक़ामात के 42 तलबा-ओ-तालिबात शामिल हैं।

उन्होंने कहा कि माह जुलाई की 2 और 3 तारीख़ इन मुंख़बा उम्मीदवारों की काउंसलिंग मुनाक़िद होगी। जबकि एनसीसी और जिस्मानी माज़ूर तलबा के लिए 4 जुलाई और स्पोर्ट्समैन तलबा के लिए 5 जुलाई को काउंसलिंग मुनाक़िद की जाएगी। 15 जुलाई से एस आई आई आई टी कॉलेज में क्लासेस का बाक़ायदा तौर पर आग़ाज़ होगा।

TOPPOPULARRECENT