Tuesday , August 22 2017
Home / test / ट्रेड यूनियनों की हड़ताल से आम ज़िंदगी मुतास्सिर

ट्रेड यूनियनों की हड़ताल से आम ज़िंदगी मुतास्सिर

हैदराबाद 03 सितंबर: ट्रेड यूनियंस की तरफ से की गई मुल्क गीर हड़ताल से ट्रांसपोर्ट और बैंक ख़िदमात दोनों रियासतों में मुतास्सिर हुईं। यहां आम ज़िंदगी मफ़लूज रही। आर टी सी बसें, आटो रिक्शा नहीं चलाए गए जिससे खासतौर पर तलबा, दफ़ातिर को जाने वालों को मुश्किलात का सामना रहा।

मर्कज़ी हुकूमत की तरफ् से मज़दूर क़वानीन में तरमीम के फ़ैसले के ख़िलाफ़ मुल्क गीर हड़ताल का दस ट्रेड यूनियंस ने एलान किया था। आटो यूनियनों के हड़ताल में शामिल होने पर हज़ारों आटोज़ को सड़कों से हटा लिया गया था।

बाएं बाज़ू ट्रेड यूनियंस ने दोनों रियास्तों के बस डपोज़ के रूबरू एहतेजाजी मुज़ाहरा मुनज़्ज़म किया। ट्रक ओनर्स, ड्राईवरस ने हड़ताल में हिस्सा लिया।

पेट्रोल बैंक्स बंद रहे, महात्मा गांधी बस स्टेशन ( एमजी बी एस ) हैदराबाद और जुबली बस स्टेशन सिकंदराबाद पर हड़ताली मुज़ाहिरीन जमा हो गए थे जिसके सबब बसों की ख़िदमात को मंसूख़ कर दिया गया।

बाएं बाज़ू ट्रेड यूनियंस के कारकुनों ने तेलंगाना के दस अज़ला और आंध्र प्रदेश के 13 अज़ला के बस डपोज़ के रूबरू एहतेजाजी मुज़ाहरा किया। कई शहरों में बस स्टेशनस सुनसान दिखाई दे रहे थे। तक़रीबन अठारह हज़ार बसों को जो दोनों रियासतों से ताल्लुक़ रखती हैं को सड़कों से हटा लिया गया था।

ए पी एस आर टी सी करनूल के ज़राए ने बताया कि बस स्टेशन में आर टी वर्कर्स का एहतेजाज शिद्दत इख़तियार कर गया। एहतेजाजी मुलाज़िमीन बसों को रोकने की कोशिश कर रहे थे।

TOPPOPULARRECENT