Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / ट्रैफ़िक रुकावटों पर कंट्रोल केलिए पुलिस की आज से ख़ुसूसी मुहिम

ट्रैफ़िक रुकावटों पर कंट्रोल केलिए पुलिस की आज से ख़ुसूसी मुहिम

हैदराबाद। 9 जनवरी ( पी टी आई) दोनों शहरों हैदराबाद-ओ-सिकंदराबाद में बढ़ती हुई ट्रैफ़िक रुकावटों के पेशे नज़र हैदराबाद ट्रैफ़िक पुलिस ने शहरी हदूद में चलाए जाने वाले तमाम ग़ैर मजाज़ आटो रिक्शा की नक़ल-ओ-हरकत को रोकने और कंट्रोल के

हैदराबाद। 9 जनवरी ( पी टी आई) दोनों शहरों हैदराबाद-ओ-सिकंदराबाद में बढ़ती हुई ट्रैफ़िक रुकावटों के पेशे नज़र हैदराबाद ट्रैफ़िक पुलिस ने शहरी हदूद में चलाए जाने वाले तमाम ग़ैर मजाज़ आटो रिक्शा की नक़ल-ओ-हरकत को रोकने और कंट्रोल के लिए बड़े पैमाने पर मुहिम चलाने का फ़ैसला कियाहै।

ऐडीशनल कमिशनर पुलिस ट्रैफ़िक सी वे आनंद ने आज यहां कहा कि रोड ट्रांसपोर्ट अथॉरीटी के फ़ैसला के मुताबिक़ शहर में हालिया अर्सा के दौरान पाँच हज़ार नए आटो रिक्शाओं का इज़ाफ़ा किया गया है। ये देखा गया है कि शहर के तक़रीबन तमाम अहम रास्तों पर आटो रिक्शाओं को टहराए जाने के सबब ट्रैफ़िक की आमद-ओ-रफ़्त में बहुत ज़्यादा रुकावटें हो रहै हैं ।

इलावा अज़ीं इस बात का नोट भी लिया गया है । सात नशिस्तों पर मुश्तमिल आटो रिक्शा ( सेवन सीटरस ) और शहर के पड़ोसी अज़ला से आने वाले आटो रिक्शा क़वानीन और शराइत की मुसलसल ख़िलाफ़वरज़ी कर रहे हैं। इन ख़िलाफ़ वरज़ीयों पर कंट्रोल के लिए ट्रैफ़िक पुलिस कल पैर से ख़ुसूसी मुहिम शुरू करेगी ।

TOPPOPULARRECENT