Tuesday , August 22 2017
Home / AP/Telangana / डकैती का मुअम्ला हल, वकील का मुल्ज़िमीन को ब्लैक मेल

डकैती का मुअम्ला हल, वकील का मुल्ज़िमीन को ब्लैक मेल

हैदराबाद 24 जून: कमिशनर टास्क फ़ोर्स साउथ ज़ोन टीम ने 2 साल पहले पेश आए एक डकैती की वारदात का मुअम्मा हल कर लिया और 6 मुल्ज़िमीन को गिरफ़्तार कर लिया। तफ़सीलात के मुताबिक 20 अगस्त 2014 को घानसी बाज़ार से ताल्लुक़ रखने वाले 40 साला अमजद अली ने बेगम बाज़ार पुलिस से एक शिकायत दर्ज करवाई थी जिसमें बताया कि वो लक्कड़ी का पुल इलाके के लिए अपने मकान से एक आटो में दो किलो तिलाई जे़वरात के सात रवाना हुए थे कि संगम होटल माला कोंटा रोड के क़रीब नामालूम लोगों ने उनकी आँख में मिर्च पाउडर फेंक कर तिलाई जे़वरात लूट लिया था।

पुलिस बेगम बाज़ार ने इस सिलसिले में मुक़द्दमा दर्ज करके तहक़ीक़ात का आग़ाज़ किया था और पिछ्ले दो साल से मुल्ज़िमीन की तलाश में थे। पुलिस ने इस मुअम्ले को हल करते हुए 25 साला शेख़ इमरान अली , 32 साला मुहम्मद वसीम , 24 साला मुहम्मद मुजाहिद , 24 साला मुहम्मद आज़म , 24 साला मुहम्मद शौकत , मुहम्मद मुजीबुद्दीन को गिरफ़्तार कर लिया जिन्हों ने अमजद अली पर हमला करके उनके क़बज़े से तिलाई जे़वरात लुटने की वारदात में शामिल थे।

मुहम्मद वसीम ने अकबर बाग़ के वकील सलीम से राबिता क़ायम किया और इस वारदात से मुताल्लिक़ तमाम तफ़सीलात बयान की। टास्क फ़ोर्स ने दावा किया है कि एडवोकेट सलीम ने मुबय्यना तौर पर मुल्ज़िमीन को ब्लैक मेल करते हुए 70 सोने के लॉकेटस हासिल करलिए और इस मसले की यकसूई का वादा क्या। पुलिस को टोली चौकी के ज़ुबैर और एडवोकेट सलीम की तलाश है।

TOPPOPULARRECENT