Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / डाकख़ानों में आधार की सहूलत

डाकख़ानों में आधार की सहूलत

हैदराबाद 16 नवंबर (सियासत न्यूज़ )क्या आप आधार कार्ड बनाने के ख़ाहिशमंद हैं । अगर इस का जवाब हाँ मैं हो तो आप अपने क़रीबी पोस्ट ऑफ़िस से रुजू होसकते हैं । हैदराबाद ज़िला में फ़िलहाल क़ायम आधार सैंटरस को बंद करने के केलिए ज़िला इंतिज़ा

हैदराबाद 16 नवंबर (सियासत न्यूज़ )क्या आप आधार कार्ड बनाने के ख़ाहिशमंद हैं । अगर इस का जवाब हाँ मैं हो तो आप अपने क़रीबी पोस्ट ऑफ़िस से रुजू होसकते हैं । हैदराबाद ज़िला में फ़िलहाल क़ायम आधार सैंटरस को बंद करने के केलिए ज़िला इंतिज़ामीया तैय्यारी करलिया है । पहले ही चंद सर्कल्स के हदूद में वाक़्य आधार सैंटरस को बंद करदिया गया है और अवाम को मुक़ामी पोस्ट ऑफ़िस से रुजू होने की हिदायत दी है । आबादी की मुनासबत से हैदराबाद ज़िला में 40 लाख अफ़राद के आधार कार्ड्स बनाया जाना बाक़ी हैं ।

अब तक तक़रीबन 44 लाख अफ़राद ने आधार कार्ड्स से इस्तिफ़ादा किया है । माबक़ी अफ़राद को आधार कार्ड्स की किस तरह सहूलत फ़राहम की जाय उस की तजवीज़ तैय्यार की गई है । क्योंकि आधार कार्ड कंट्टर एक्टर्स की तारीख़ गुज़शता माह को ही ख़तम होगई है । इस के बावजूद मज़ीद दो महीनों तक तौसीअ के मुतालिबा पर चंद दिनों केलिए इजाज़त दिए जाने की इत्तिला है । इसी दौरान आइन्दा दिनों में आयरिश फ़ोटो और दीगर सहूलतें पोस्ट ऑफ़िसों के ज़रीया फ़राहम की जाएगी । इस के साथ साथ हर एक सर्किल में कम अज़ कम एक यादव सैंटरस क़ायम करने केलिए ज़िला इंतिज़ामीया ने कमिशनर को एक मकतूब इरसाल कियाहै ताहम इस पर कमिशनर इजाज़त देंगे या नहीं इस ताल्लुक़ से अभी कोई इत्तिला नहीं है अगर इजाज़त ना दी जाती है तो पोस्ट ऑफ़िसों में ही आधार की सहूलत फ़राहम की जाएगी ।

हर शख़्स को शनाख़ती कार्ड फ़राहम करने के नज़रिया से शुरू करदा आधार कार्ड्स हैदराबाद ज़िला में 110 फ़ीसद काम मुकम्मल होजाने की इत्तिला दी जा रही है । ज़िला हैदराबाद में जुमला 163 सैंटरस के ज़रीया आधार कार्ड्स का सिलसिला जारी था । इबतदा-ए-में 163 सैंटरस क़ायम थे ताहम आहिस्ता आहिस्ता सैंटरस की तादाद को गट्ठा दिया गया । चंद यौम क़बल तक 130 सैंटरस काम कररहे थी। इस वक़्त सिर्फ़7 सैंटरस ही क़ायम हैं । आधार कार्ड को शनाख़ती कार्ड के तौर पर इस्तिमाल करने केलिए हुकूमत ने एक जी ओ जारी किया है जबकि इस कार्ड को हर काम करने केलिए इस्तिमाल किया जा सकता है ।इस तरह ये कार्ड हमा मक़सदी साबित होगा । जिस से हुकूमत के कई असकीमात से इस्तिफ़ादा किया जा सकता है ।

कार्ड्स की एहमीयत बताने केलिए हर मुक़ाम पर उस को आहिस्ता आहिस्ता इस्तिमाल का आग़ाज़ करदिया गया है । इबतदा-ए-में राशनिंग और ग़ियास सलेंडर केलिए इस कार्ड की शर्त रखी गई है इसी तरह बर्क़ी कुनैक्शन के मुआमला में भी कार्ड को एहमीयत दी जा रही है । बैंक अकाउंट और दीगर ख़िदमात केलिए भी आधार को लाज़िमी क़रार दिए जाने का क़वी इमकान है । ज़िला भर में आधार का मरहला तक़रीबन मुकम्मल होने के ख़्याल से ओहदेदारान सैंटरस को बंद कररहे हैं ताहम आधार की सहूलत केलिए हर एक सर्किल में एक या दो आरिज़ी सैंटरस और पोस्ट ऑफ़िसों में इस की सहूलत फ़राहम की जाएगी ।

TOPPOPULARRECENT