Thursday , August 17 2017
Home / AP/Telangana / डिप्टी मेयर के अचानक दौरे पर 90% स्टाफ़ गैरहाज़िर बायोमेट्रिक सिस्टम का मन्सूबा

डिप्टी मेयर के अचानक दौरे पर 90% स्टाफ़ गैरहाज़िर बायोमेट्रिक सिस्टम का मन्सूबा

हैदराबाद 19 फरवरी: ग्रेटर हैदराबाद मुलाज़िमीन के लिए बहुत जल्द बायोमेट्रिक सिस्टम मुतआरिफ़ करने की तजवीज़ है। डिप्टी मेयर जीएचएमसी बाबा फसीउद्दीन ने कल अचानक जीएचएमसी दफ़ातिर का दौरा किया था और ये हक़ीक़त सामने आई कि तक़रीबन 90% मुलाज़िमीन सेक्शन में मौजूद नहीं थे।

मुख़्तलिफ़ शोबों शहरी मंसूबा बंदी, इंजीनीयरिंग, हेल्थ ऐंड सेनीटेशन और वेटरनरी-ओ-स्टोरस वग़ैरा में मुलाज़िमीन की ग़फ़लत आशकार हो गई चुनांचे आला ओहदेदारों ने मुलाज़िमीन की आमद-ओ-रफ़्त के औक़ात पर नज़र रखने के लिए बायोमेट्रिक सिस्टम करने का मन्सूबा बनाया है।

बताया जाता है कि तमाम मुलाज़िमीन को सुबह 10 ता 10:30 बजे दिन के दौरान अपने ऑफ़िस में मौजूद रहना चाहीए लेकिन कल दौरे के वक़्त ये देखा गया कि दर्जा चहारुम या फिर आऊटसोर्सिंग के मुलाज़िमीन ही बरवक़्त पहूंचे हैं चुनांचे डिप्टी मेयर ने इस सूरत-ए-हाल का सख़्त नोट लेते हुए ज़रूरी इक़दामात की हिदायत दी।

कमिशनर जीएचएमसी बी जनार्धन रेड्डी ने इस ज़िमन में ओहदेदारों को ज़रूरी हिदायात जारी की हैं। इस बात का भी जायज़ा लिया जा रहा है कि बरवक़्त डयूटी पर ना पहूंचने वाले ओहदेदारों के ख़िलाफ़ कार्रवाई को यक़ीनी बनाया जाये।

TOPPOPULARRECENT