Saturday , October 21 2017
Home / India / डी एम के ने इंतिख़ाबी उम्मीदवारों की फ़हरिस्त जारी करदी

डी एम के ने इंतिख़ाबी उम्मीदवारों की फ़हरिस्त जारी करदी

डी एम के सरबराह एम करूणानिधि ने साबिक़ टेलीकॉम सेंटर और 2G घोटाले के मुल्ज़िम ए राजा को 24 अप्रेल को होने वाले लोक सभा इंतिख़ाबात के लिए दुबारा नामज़द किया है और ख़ुद अपने बेटे एम के अलागीरी को पार्टी का टिकट ना देकर पार्टी के बागियों

डी एम के सरबराह एम करूणानिधि ने साबिक़ टेलीकॉम सेंटर और 2G घोटाले के मुल्ज़िम ए राजा को 24 अप्रेल को होने वाले लोक सभा इंतिख़ाबात के लिए दुबारा नामज़द किया है और ख़ुद अपने बेटे एम के अलागीरी को पार्टी का टिकट ना देकर पार्टी के बागियों को एक सख़्त पैग़ाम दिया है।

ए राजा के इलावा एक और साबिक़ा टेलीकॉम मिनिस्टर और 2G घोटाले मुल्ज़िम दयानिधि मारन को भी दुबारा नामज़द किया गया है। ए राजा को उसी हल्क़ा-ए-इंतख़ाब के लिए नामज़द किया है जिन की वो मौजूदा तौर पर नुमाइंदगी करते हैं। डी एम के ने आज 33 उम्मीदवारों की फ़हरिस्त जारी की है, जिस में पंडोचेरी की वाहिद नशिस्त भी शामिल है जबकि 10 मौजूदा एम पीज की दुबारा नामज़दगी को रद‌ कर दिया और सिर्फ़ 8 की ताईद की जिन में टी आर बाबू भी शामिल हैं।

करूणानिधि ने उजलत में तलब की गई एक प्रेस कान्फ़्रेंस के दौरान उम्मीदवारों के नामों की फ़हरिस्त जारी की और कहा कि पार्टी की मुखालिफ‌ जमातें वी सी के, आई यू एम एल, एम एम के और पी टी के लिए भी एक एक नशिस्तों को मुख़तस किया गया है। याद रहे कि अलागीरी को जारिया साल के शुरु में डिसिप्लिन शिकनी की पादाश में पार्टी से ख़ारिज कर दिया गया था और इस तरह ना सिर्फ़ अलागीरी को नामज़दगी से महरूम कर दिया गया बल्कि उनके हामियों डी नपोलीन और जय रथीश को भी टिकट देने से इनकार कर दिया गया है।

इस मौके पर अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए उन्होंने राजा और मारन का बचाव‌ करते हुए कहा कि इन दोनों के ख़िलाफ़ लगाए गए इल्ज़ामात कमज़ोर हैं। करूणानिधि ने मदूराई हल्क़ा-ए-इंतख़ाब के लिए वी वेलोचामी के नाम का ऐलान किया जिस की नुमाइंदगी मौजूदा तौर पर अलागीरी करते हैं। करूणानिधि ने कहा कि सी पी आई और सी पी आई (एम) से इंतिख़ाबात से मुताल्लिक़ कोई बातचीत नहीं की गई है जिन्हों ने गुजिश्ता ए आई ए डी एम के इत्तिहाद से दसतबरदारी इख़तियार करली थी। याद रहे कि तामिलनाडो में 39 लोक सभा नशिस्तें हैं|

TOPPOPULARRECENT