Sunday , October 22 2017
Home / India / डी ऐम के दौर-ए-हकूमत की कारकर्दगी का दिफ़ा: करूणानिधि

डी ऐम के दौर-ए-हकूमत की कारकर्दगी का दिफ़ा: करूणानिधि

चेन्नई २२ नवंबर (पी टी आई) डी ऐम के सरबराह ऐम करुणानिधि ने उन के सयासी फ़रीक़ और चीफ़ मिनिस्टर तामिल नाडू जया ललीता ने डी ऐम के दौर-ए-हकूमत की कारकर्दगी पर तन्क़ीद को मुस्तर्द कर दिया।

चेन्नई २२ नवंबर (पी टी आई) डी ऐम के सरबराह ऐम करुणानिधि ने उन के सयासी फ़रीक़ और चीफ़ मिनिस्टर तामिल नाडू जया ललीता ने डी ऐम के दौर-ए-हकूमत की कारकर्दगी पर तन्क़ीद को मुस्तर्द कर दिया।

उन्हों ने दूसरी जानिब जया ललीता हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो रियासत में बिशमोल बर्क़ी पैदावार दीगर प्राजेक्टस में मुकम्मल तौर पर नाकाम साबित हो चुकी है।

रियास्ती वज़ीर फ़ीनानस ओपना रीसलोम की बजट तक़र्रुर का हवाला देते हुए साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर-ओ-सदर डी ऐम के करूणानिधि ने कहा कि बर्क़ी पैदावारी प्राजैक्ट जो कि 3280 मैगावाट के हामिल हैं की तैय्यारी अना डी ऐम के के तीन माह के इक़तिदार के दौर में वजूद में नहीं आए जबकि डी ऐम के दौर-ए-हकूमत में इस को क़ायम किया गया था। जया ललीता ने क़ीमतों में हालिया इज़ाफ़ा को भी साबिक़ डी ऐम के हुकूमत की कारकर्दगी से जोड़ दिया जो कि ग़लत है।

जया ललीता ने दूसरी जानिब ऐम करूणा निधि के इस ब्यान को मुस्तर्द करदिया कि ओहदेदारों की दरख़ास्त के बावजूद ऐम करूणानिधि ने दूध की क़ीमतों और बसों के किराया में इज़ाफ़ा पर तैय्यार नहीं हुए थी, जया ललीता ने कहा कि साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर के ब्यानात सिर्फ़ अवाम को तारीकी में रखने के मुतरादिफ़ हैं। अवाम इन (करूणानिधि) के मगरमच्छ आंसूओं को बख़ूबी जानते हैं। करूणानिधि ने जया ललीता की जानिब से डी ऐम के दौर-ए-हकूमत की कारकर्दगी को तन्क़ीद का निशाना बनाने पर हैरत का इज़हार किया है।

उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर जया ललीता के इस ब्यान को तन्क़ीद का निशाना बनाया कि रियासत में सूरत-ए-हाल का बेहतरी के बाद बर्क़ी कटौती में कमी करदी जाएगी। जबकि रियासत के देही इलाक़ों में बर्क़ी कटौती में दोता पाँच घंटे इज़ाफ़ा होचुका है। साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर ऐम करुणानिधि ने कहा कि नए बर्क़ी पैदावारी प्राजैक्ट का आग़ाज़ करलिया गया है।

TOPPOPULARRECENT