Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / डी नागेंद्र को चन्द्र शेखर राव का चैलेंज क़बूल

डी नागेंद्र को चन्द्र शेखर राव का चैलेंज क़बूल

हैदराबाद 18 जनवरी (सियासत न्यूज़) रियासती वज़ीर लेबर डी नागेंद्र ने हैदराबाद के मसअले पर सरबराह टी आर एस के चन्द्र शेखर राव का चैलेंज क़बूल करने का एलान करते हुए कहा कि अगर रैफ़रेंडम कराया गया तो हैदराबादी अवाम की राय मंज़रे आम पर आ

हैदराबाद 18 जनवरी (सियासत न्यूज़) रियासती वज़ीर लेबर डी नागेंद्र ने हैदराबाद के मसअले पर सरबराह टी आर एस के चन्द्र शेखर राव का चैलेंज क़बूल करने का एलान करते हुए कहा कि अगर रैफ़रेंडम कराया गया तो हैदराबादी अवाम की राय मंज़रे आम पर आ जाएगी।

मर्कज़ की जानिब से तेलंगाना पर फ़ैसला से ऐन क़ब्ल हैदराबाद के दोनों वुज़रा डी नागेंद्र और एम मुकेश ने अलहदा हैदराबाद रियासत की तशकील का मुतालिबा किया था, जिस पर नई बहस छिड़ गई है।

उन्हों ने रैफ़रेंडम के ज़रीए हैदराबादी अवाम की राय हासिल करने का इद्दिआ किया था, जिस से सरबराह टी आर एस ने इत्तिफ़ाक़ किया था । संक्रांति के मौक़ा पर रियासत की तक़सीम का इद्दिआ करने वाले रियासती वज़ीर लेबर ने अब जयपुर में रियासत की तक़सीम का इशारा ना मिलने का इद्दिआ किया है।

उन्हों ने तेलंगाना के नाम पर समाजी ना इंसाफ़ी का इल्ज़ाम आइद किया और कांग्रेस के चिंतन बैठक से मुल्क को एक पैग़ाम मिलने की तवक़्क़ो ज़ाहिर की।

TOPPOPULARRECENT