Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / डेंगू केसेस रोकने में डॉक्टर्स की लापरवाहियों का एतराफ़

डेंगू केसेस रोकने में डॉक्टर्स की लापरवाहियों का एतराफ़

हैदराबाद 27 अक्टूबर: ( सियासत न्यूज़ ) रियास्ती हुकूमत डेंगू बुख़ार के फैलने से रोकने के लिए हत्तलमक़दूर कोशिशें कर रही है इस बात की इत्तिला वज़ीर-ए-सेहत डी एल रवींद्र रेड्डी ने यहां सहाफ़ीयों को दी ।

हैदराबाद 27 अक्टूबर: ( सियासत न्यूज़ ) रियास्ती हुकूमत डेंगू बुख़ार के फैलने से रोकने के लिए हत्तलमक़दूर कोशिशें कर रही है इस बात की इत्तिला वज़ीर-ए-सेहत डी एल रवींद्र रेड्डी ने यहां सहाफ़ीयों को दी ।

सहाफ़ीयों से बात करते हुए उन्हों ने कहा कि सीनईर ओहदेदारान बिशमोल जवाइंट डायरैक्टरस को हर ज़िला में मुक़र्रर किया गया है ताकि वो सूरत-ए-हाल का जायज़ा ले सकें और नए केसेस को रोकने के लिए इक़दामात करें ।
डेंगू बुख़ार के वरनगल ज़िला मैं 41 केसेस और आदिल आबाद ज़िला में 35 मुआमलात दर्ज किराए गए हैं । उन्हों ने इस बात का एतराफ़ किया कि डेंगू बुख़ार से मुतास्सिरा अफ़राद के साथ राजीव गांधी इंस्टीटियूट आफ़ मैडीकल साईंस ( आर आई ऐम ऐस ) और महात्मा गांधी मैमोरियल हॉस्पिटल वरनगल के डॉक्टर्स की लापरवाही की शिकायतें दर्ज कराई गई हैं ।

इस रिपोर्ट की बुनियाद पर एक आली सतही तहक़ीक़ाती कमेटी तशकील दी जाएगी । जो इस सिलसिले में डॉक्टर्स की कोताहियों और हॉस्पिटल्स की लापरवाहियों का जायज़ागी ।

वज़ीर-ए-सेहत की यक़ीन दहानियों के बावजूद इस सिलसिले में ख़ातिरख़वाह मुसबत नताइज बरामद नहीं होरहे हैं और डेंगू बुख़ार और मलेरीया पर कंट्रोल नहीं किया जा रहा है ।

रियासत के बहुत से हॉस्पिटल्स में डेंगू बुख़ार की जांच केलिए आलात तक मौजूद नहीं हैं । लेकिन बड़े हॉस्पिटल्स जैसे आर आई ऐम ऐस में इस मर्ज़ के ईलाज से मुताल्लिक़ तमाम सहूलतें दस्तयाब हैं । सरकारी रिपोर्ट के मुताबिक़ 400 केसेस डेंगू बुख़ार के दर्ज किराए गए हैं जिन में 4 अफ़राद की डेंगू बुख़ार की वजह से मौत वाक़्य हो गई है ।

इलावा अज़ीं हर रोज़ बड़ी तादाद में डेंगू बुख़ार के मुआमलात सामने आ रहे हैं । कम-ओ-बेश रियासत के 11 अज़ला में रोज़ाना इस मर्ज़ में मुबतला अफ़राद की तादाद में इज़ाफ़ा हो रहा है ।

गुज़श्ता पैर के रोज़ डेंगू से मुतास्सिरा शख़्स की नलगनडा में मौत वाक़्य होने का शुबा ज़ाहिर किया जा रहा है । डेंगू से जुलाई में हैदराबाद में 2 अफ़राद की मौत की तसदीक़ की जा चुकी है । विशाखापटनम में एक शख़्स की डेंगू की वजह से मौत वाक़्य होचुकी है ।

TOPPOPULARRECENT