Friday , October 20 2017
Home / District News / डेंगू के मुतास्सिरीन के लिए सरकारी इमदाद का मुतालिबा

डेंगू के मुतास्सिरीन के लिए सरकारी इमदाद का मुतालिबा

मिटपली और कोर्टला इलाक़ा इन दिनों डेंगू बुख़ार की लपेट में आगया है और कई अफ़राद मूसिर तिब्बी इमदाद बरवक़्त ना मिलने से फ़ौत होचुके हैं।

मिटपली और कोर्टला इलाक़ा इन दिनों डेंगू बुख़ार की लपेट में आगया है और कई अफ़राद मूसिर तिब्बी इमदाद बरवक़्त ना मिलने से फ़ौत होचुके हैं।

ग़रीब ख़ानदान काफ़ी मुतास्सिर हो रहा है। मुतास्सिरा कई लोग दवा ख़ानों में शरीक हैं और ईलाज के भारी अख़राजात बरदश्त करने के काबिल भी नहीं हैं।

इस ख़सूस में सदर अंजुमन इशाअत उर्दू मिटपली हाफ़िज़ मुहम्मद अबदुलअज़ीज़ क़ाइदीन मिल्लत मुहम्मद शाहिद मुहम्मद समीअ मुहम्मद शकील ने रियासती तेलंगाना हुकूमत से मुतालिबा किया कि हैके डेंगू मर्ज़ से मुतास्सिरा ग़रीब ख़ानदान के लिए हुकूमत की से एक लाख रुपये और फ़ौत शूदा ख़ानदान के लिए पाँच लाख रूपियों से मदद की जाये और दवा ख़ानों में शरीक मरीज़ों के लिए मूसिर तिब्बी इमदाद बहम पहूंचाई जाये और ग़रीब ख़ानदानों की मदद के लिए हुकूमत आगे आए। इस ख़सूस में रियासती चीफ़ मिनिस्टर कलवाकंटला चंद्रशेखर राव‌ और रियासती वज़ीर-ए-सेहत राज्य तवज्जा दहानी करें और ओहदेदारान के लिए डेंगू मर्ज़ के मज़ीद फैलने और सफ़ाई-ओ-सुथराई के लिए ख़ुसूसी इंतेज़ामात के इक़दामात करवाईंगे। इन दिनों करीमनगर ज़िला में इस डेंगू मर्ज़ की वबा-ए-ज़्यादा है। हुकूमत की से ठोस इक़दामात के ज़रीया ही से इस मर्ज़ पर क़ाबू पाया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT